آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » اینترنت » شبکه » دانلود نرم افزار NetworkOpenedFiles 1.35 برنامه مشاهده دسترسی کاربران به فایل ها در شبکه

دانلود NetworkOpenedFiles برای ویندوز

NetworkOpenedFiles اگر ادمین یک شبکه هستید، شاید علاقه داشته باشید فعالیت کاربران خود را زیر نظر داشته باشید. این اپلیکیشن به شما کمک می کند رفتار کارمندان خود را زیر نظر داشته باشید. فایل هایی که باز کرده اند را مشاهده کنید و جزئیات مختلفی از فعالیت آن ها را مشاهده نمایید. اطلاعاتی که در مورد فایل های باز شده نشان داده می شوند شامل نام فایل، صاحب فایل، نام کامپیوتر، نام کاربری که در حال استفاده از کامپیوتر است، مشاهده اطلاعات read, write و create، سایز فایل، file attribute و ... می باشد. برای استفاده از این برنامه نیازی به نصب آن نخواهید داشت. کافیست فایل اجرایی را باز کنید تا از ویژگی های مختلف آن برخوردار شوید.

سپس می توانید لیستی از فایل های باز شده را مشاهده کنید که اطلاعات مختلفی به شما نشان می دهند. دو حالت مختلف برای مشاهده فایل ها وجود دارد. می توانید تمام ورودی ها را ببینید و آیتم هایی که دارای نام یکسانی هستند را با یک دیگر ترکیب کنید. مود اول برنامه لیستی از تمام فایل های باز شده را نشان می دهد. با این حالت مود دوم فایل هایی که در یک کامپیوتر باز شده اند را با یک دیگر ترکیب می کند. بسته به نیاز خود می توانید بین این دو حالت مختلف سویچ کنید. اگر دسترسی ادمین را داشته باشید می توانید به کامپیوتر افراد دیگر نیز متصل شوید.

ویژگی های نرم افزار NetworkOpenedFiles


- دارای تنظیمات پیشرفته

- دو حالت برای مشاهده فایل های باز شده

- مشاهده جزئیات فایل ها

- عدم نیاز به نصب

- سازگار با انواع سیستم های 32 و 64 بیتی

- رابط کاربری دوستانه

- امکان وصل شدن به کامپیوترهای موجود در شبکه

- مشاهده تمام فایل های باز شده توسط کاربر

تصاویری از محیط نرم افزار NetworkOpenedFiles :


دانلود NetworkOpenedFiles برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی