آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » صوتی و تصویری » دانلود کارتون و انیمیشن » دانلود انیمیشن ضربان جنگل 2020 دوبله فارسی - کارتون Jungle Beat The Movie 2020

دانلود انیمیشن ضربان جنگل 2020 دوبله فارسی - کارتون Jungle Beat The Movie 2020

دانلود انیمیشن jungle beat

Jungle Beat The Movie 2020 فیلم ضربان جنگل بر اساس کاراکتر های سری تلویزیونی jungle beat  می باشد. این انیمیشن داستان بیگانه ای بی قرار را شرح می دهد که نزدیک جنگل های رنگارنگ آفریقا سفینه اش سقوط کرده است. دوستان حیوان جدید او می خواهند به سفینه اش برش گردانند و به او دوستی را بیاموزند، پیش از این که پدراو سیاره را تسخیر کند. یک روز صبح، حیوانات جنگل می فهمند که توانایی گفت و گو کردن پیدا کرده اند. زمانی که متوجه می شوند این توانایی را به خاطر حضور یک بیگانه بدست آورده اند، شگفت زده تر می شوند. فنیپ کوچولو برای فتح زمین آمده است و تکنولوژی های باورنکردنی ای با خود آورده است که شامل سیستم ترجمه ای می شود که به حیوانات امکان گفت و گو می دهد. اما متاسفانه فنیپ فاتحی بدی است. او بی قرار شده و زودتر می خواهد به خانه اش باز گردد.

سفینش خورد شده است و به تنهایی توانایی مقابله با حیوانات جنگل را ندارد. قهرمانان ما نمی توانند اجازه دهند فتح شدن زمین، جلوی دوستی آن ها را با این بیگانه کوچک بگیرد. در حالی که حیوانات به این بیگانه کمک می کنند تا به خانه اش بر گردد، به او میاموزند که دوستی می تواند قوی ترین نیرو در جهان باشد. این انیمیشن توسط Brent Dawes کارگردانی شده است. جنوب آفریقا و موریس با یک دیگردر ساخت این انیمیشن همکاری کرده اند. موزیک هایی که در این انیمیشن می شونید کار Andries Smit است. این انیمیشن امتیاز 5.5 از 10 را در imdb  بدست آورده است و گرافیک سه بعدی نسبا چشم گیر و جذابی دارد.

انیمیشن های سایت سانسور شده هستند و در صورت درخواست صاحب اثر یا ساماندهی از سایت حذف میشوند.




کاربر گرامی با عرض پوش بخش فیلم و سریال سایت غیر فعال شده است



لیست دانلود
]
  حجم فایل: 1800 و 1300 مگابایت
   (4.3/5)
پسورد فایل :
کپی