آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » بازی 1.0.6 Syberia (Full) سایبریا برای اندروید

دانلود Syberia برای اندروید

Syberia (Full) بازی جذاب ماجراجویانه ای می باشد که داستان کیت والکر، جوانی بلندپرواز و وکیل را دنبال می کند. به او ماموریتی که سر راست و ساده به نظر می رسد داده می شود، توقفی سریع برای اداره فروش کارخانه ای قدیمی که در دره ی آلپ بوده و برگشت مجدد به آمریکا. او حتی تصورش را هم نمی کرد که با شروع این سفر زندگی اش از این رو به آن رو می گردد. در سفرش در طول اروپا، و رفتن به سمت روسیه، او با کاراکترهای خارق العاده و عجیبی رو به رو می گردد. فردی مانند هنز که مخترعی فوق العاده است و کلید اصلی اسرار سایبریا می باشد. در طول این ماجراجویی، برای او سوالات زیادی ایجاد می گردد.

Syberia بازی طولانی و در عین حال جذابی می باشد که همراه با گرافیکی فوق العاده، داستانی مهیج را دنبال می کند. این بازی به زبان های مختلف زنده دنیا ترجمه شده است و برای نصب آن باید دستکم 2 گیگابایت فضای سیستم خود را آزاد کنید. پازل های خلاقانه و اورجینال را حل کنید تا بتوانید از اسرار بازی سر در بیاورید. حرکات و فریم بازی به گونه ای توسعه داده شده است که مانند فیلم ها به نظر برسد. Syberia (Full) بر روی اندروید 4 به بالا قابل اجرا می باشد.


ویژگی های بازی Syberia (Full) :


- ماجراجویی حماسی و طولانی

- پازل های جذاب و خلاقانه

- اتمسفری منحصر به فرد و پویا

- داستانی فوق العاده، فراتر از تصورات

- گرافیک سه بعدی با کیفیت HD

- شبیه سازی صحنه ها، مانند فیلم های هالیوودی

- کاراکتر های غنی و غیر یک بعدی

- امتیاز 4.3 از 5 در مارکت گوگل پلی


آموزش نصب دیتا Syberia :

1 - ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و روی گوشی نصب کنید.
2- فایل دیتا را دانلود کرده و از حالت فشرده خارج کنید !
3 - پوشه com.microids.syberia را در مسیر Android/Obb کپی کنید.


تصاویری از محیط بازی Syberia (Full) :


دانلود Syberia برای اندروید  دانلود Syberia برای اندروید  دانلود Syberia برای اندروید  دانلود Syberia برای اندروید  دانلود Syberia برای اندروید


پسورد فایل :
کپی