آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Pro Pool 2024 1.54 بیلیارد حرفه ای برای اندروید

Pro Pool

Pro Pool بازی بیلیارد اندروید را به شکلی فوق العاده شبیه سازی می کند. شما می توانید در میزهای مختلف بیلیارد، از 7 پایی تا 9 پایی به مسابقه بپردازید و مهارت های خود را در آن ها به چالش بکشید. قوانین بازی WPA بوده و در بخش راهنماها می توانید توضیحاتی را درباره نحوه بازی کردن بیابید. 20 اچیومنت وجود دارد که با کامل کردن شرایط مختلف می توان آن ها را بدست آورد. 25 رقیب کامپیوتری وجود دارد که در 5 درجه سختی مختلف راکنده شده اند.

Pro Pool امکان مسابقه دادن به شکل آنلاین با دیگر بازیکنان وجود دارد. هم چنین با اتصال به شبکه ی وای فای مشترک می توانید با دوستان خود مبارزه کنید. مود Practice برای تمرین بوده و دارای هیچ قانونی نیست. در Quick Play می توانید رقیبان خود را به سرعت پیدا کنید. تورنومنت های بازی 4 مرحله ای بوده و در مود لیگ، کسی پیروز می شود که بیشترین امتیاز را کسب کرده باشد. از رانک تازه کار شروع کنید و به مرتبه افسانه ای برسید. اما به یاد داشته باشید که همانطور که با پیروزی ها رانک شما بالاتر می رود، در صورت شکست افت خواهید کرد. چوب بیلیارد کاملا در اختیار شما بوده و تحت هر زاویه ای که بخواهید می توانید آن را تنظیم کنید و ضربه بزنید تا بیشترین امتیاز را بدست آورید. Pro Pool بر روی اندروید 6 به بالا قابل اجراست.


دانلود Pro Pool

✅ نام نرم افزارPro Pool❤️ تعداد دانلود2920
⭐نسخه نرم افزار2024 1.54🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 6 به بالا🔆 حجم فایل123 مگابایت

ویژگی های بازی Pro Pool 2022


- گرافیک سه بعدی با جزئیات بالا

- فیزیک واقع گرایانه و پویا

- امکان مبارزه به شکل آنلاین و آفلاین

- امکان تمرین در مود Practice

- ساخته شده بر اساس قوانین WPA

- دارای بیش از 10 میلیون کاربر از سراسر دنیا

- سازگار شدن خودکار با انواع صفحه های نمایش

- سیستم رتبه دهی و رنکینگ

تصاویری از محیط بازی Pro Pool :


دانلود Pro Pool 2018 برای اندروید  دانلود Pro Pool 2018 برای اندروید  دانلود Pro Pool 2018 برای اندروید  دانلود Pro Pool 2018 برای اندروید  دانلود Pro Pool 2018 برای اندروید


پسورد فایل :
کپی