آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » بازی 1.25.01 Moto Traffic Race 2 مسابقه موتوری آنلاین برای اندروید

دانلود Moto Traffic Race 2 برای اندروید

Moto Traffic Race 2: Multiplayer یکی از بهترین بازی مسابقه ای اندروید می باشد که در آن با سرعت از کنار ماشین ها و کامیون ها جاخالی می دهید و سرعت خود را بالاتر می برید. اکنون در نسخه فعلی این برنامه می توانید با دوستان خود در مود چند نفره بازی کنید. تلاش خود را به کار بگیرید تا احترام بیشتری را توسط موتور سوار های دنبال کننده تان بدست آورید. 5 حالت مختلف برای بازی وجود دارد که تمام آن ها را هم در روز و هم در شب می توانید بازی کنید.

Moto Traffic Race 2: Multiplayer امکان ارسال کردن چالش به دوستان وجود داشته و هم چنین می توان رقیبانی اتفاقی را به سرعت برای مسابقه یافت. موتور های کلاسیک یا مدرن با تکنولوژی پیشرفته را خریداری کنید و در حالت ه ای مختلف به مسابقه بپردازید. با برنده شدن در مسابقات مختلف، امکان بدست آوردن پول وجود دارد. بیش از 10 موتور مختلف در حال حاضر برای کاربران طراحی شده است. از گرافیک سه بعدی بازی لذت ببرید، موسیقی ای جذاب تمام طول مدت مسابقه شما را همراهی می کند. Moto Traffic Race 2: Multiplayer دارای بیش از 10 میلیون کاربر از سراسر دنیا می باشد و می توانید آن را بر روی اندروید 4.4 به بالا اجرا کنید.


دانلود Moto Traffic Race 2

✅ نام نرم افزارMoto Traffic Race 2❤️ تعداد دانلود4128
⭐نسخه نرم افزار125.01🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 4.4🔆 حجم فایل92 و 91 مگابایت

ویژگی های بازی Moto Traffic Race 2: Multiplayer


- 5 حالت مختلف برای مسابقه دادن

- امکان انجام مسابقات آنلاین با دوستان

- دارای بیش از 10 موتور مختلف

- گرافیک سه بعدی و فوق العاده

- شبیه سازی شب و روز

- 5 راننده مختلف برای مسابقات

- موسیقی ای هیان انگیز و مناسب

- امکان بدست آوردن پول با پیروزی در بازی ها

- جاخالی دادن از کامیون ها و ماشین ها

تصاویری از محیط بازی Moto Traffic Race 2: Multiplayer :


دانلود Moto Traffic Race 2 برای اندروید  دانلود Moto Traffic Race 2 برای اندروید  دانلود Moto Traffic Race 2 برای اندروید  دانلود Moto Traffic Race 2 برای اندروید  دانلود Moto Traffic Race 2 برای اندروید  دانلود Moto Traffic Race 2 برای اندروید


پسورد فایل :
کپی