آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود Invisible shadow Online 1.2.58 بازی سایه نامرئی برای اندروید

دانلود Invisible shadow Online برای اندروید

Invisible shadow Online بهترین بازی اکشن چندنفره ای است که در آن نه تنها حمله می کنید، بلکه باید همزمان مراقب پایگاه خود باشید. تله های خود را کار بگذارید و پازل های مخصوص به خود را بسازید تا دشمنان نتوانند چیزی را از شما بدزدند. راه های مختلفی برای بازی کردن وجود دارد، می توانید تاکتیکی بازی کنید یا با قلدری کارهایتان را به پیش ببرید.. امکان گرفتن غنیمت از دیگر پلیر ها وجود دارد. در حال حاضر ٨ نقشه برای بازی طراحی شده است که هر کدام از آن ها دارای گزینه های منحصر به فرد خود می باشد. شما می توانید پایگاه خود را به شکل دلخواه شخصی سازی کنید و مکان تله ها را معین نمایید.

پیش از این که حمله کنید، برای حمله خود نقشه بکشید. از تله ها استفاده کنید تا دشمنان خود را به شکل همزمان نابود کنید. از محیط اطراف خود بیشترین استفاده را ببرید. از حمله ها جاخالی دهید و در مکان های امن پنهان شوید، سپس به دشمنان خود از پشت حمله کنید. اما از یاد نبرید که در مقابل حملات از خود دفاع کنید. از نارنجک های صوتی یا حرارتی، و دیگر سلاح ها استفاده کنید تا دشمنان خود را گیج کنید. Invisible shadow Online بر روی اندروید های مختلف با توجه به سیستمی که دارید قابل اجراست.


ویژگی های بازی Invisible shadow Online :


- در لیدربرد بازی تا جای ممکن بالا بروید.

- اتحادی بسازید و یا به دیگران بپیوندید.

- حمله های خود را با نقشه انجام دهید.

- تله ها را در مکان های دلخواه بگذارید.

- در مقابل حملات دشمنان دفع کنید.

- از نارنجک های صوتی برای گیج کردن دیگران استفاده نمایید.

- در 8 نقشه مختلف به نقش آفرینی بپردازید.


آموزش نصب بازی Invisible shadow Online :


1 - ابتدا فایل نصبی را دانلود نصب کنید.

2 - فایل دیتا را دانلود کرده و از حالت فشرده خارج کنید.

3 - پوشه com.twobeards.invisibleshadow را باید در مسیر Android/Obb کپی کنید.


تصاویری از محیط بازی Invisible shadow Online :


دانلود Invisible shadow Online برای اندروید  دانلود Invisible shadow Online برای اندروید  دانلود Invisible shadow Online برای اندروید  دانلود Invisible shadow Online برای اندروید  دانلود Invisible shadow Online برای اندروید


پسورد فایل :
کپی