آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی TheoTown 1.11.45a نسخه جدید شبیه سازی شهرسازی برای اندروید

دانلود TheoTown City Simulation برای اندروید

TheoTown City Simulation آیا دوست دارید شهر خود را بسازید؟ در این بازی می توانید توسعه شهر خودتان را مشاهده کنید. مکان های مختلف را برای ساکنین ایجاد نمایید و با ساختن ساختمان های تجاری یا صنعتی و ایجاد پل ارتباطی بین آن ها، اقتصاد خود را گسترش دهید. شهر خود را با ساختن پارک ها، مدارس و دیگر امکان رفاهی جذاب تر سازید. این بازی جذاب، امکان ایجاد شهری بسیار بزرگ را با ساختمان های مختلف می دهد. امکان ایجاد آسمان خراش ها نیز وجود دارد.

TheoTown City Simulation با بیش از یک میلیون کاربر از سراسر جهان، امتیاز 4.5 از 5 را دریافت کرده است. اگر دسترسی به SD card را به بازی بدهید، داده های شهر های شما در TheoTown/maps ذخیره سازی می شوند و بنابرین می توانید به آن ها دسترسی داشته باشید. با بروزرسانی های جدید بازی، ساختمان های جدیدی اضافه شده است. شما می توانید چندین فعالیت ها را به شکل همزمان انجام دهید. در نسخه پیشین، بازی در زمان ذخیره سازی کرش می خورد که خوشبختانه این مشکل برطرف شده است. درخت های پاییزی را در سراسر شهر خود مشاهده کنید. TheoTown City Simulation بر روی اندروید های مختلف با توجه به سیستمی که دارید قابل اجراست.


دانلود TheoTown

✅ نام نرم افزارTheoTown❤️ تعداد دانلود8762
⭐نسخه نرم افزار1.11.45a🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 4.4🔆 حجم فایل36 مگابایت

ویژگی های بازی TheoTown City Simulation


- ساختن ساختمان های مختلف

- گسترش و توسعه شهری بسیار بزرگ

- دارای بیش از 1 میلیون کاربر از سراسر جهان

- رفع مشکل ذخیره سازی

- با هر بروزرسانی، امکانات جدیدی اضافه می شود.

- امکان ایجاد ساختمان های تجاری و صنعتی

- گرافیکی جذاب وو دوست داشتنی

تصاویری از محیط بازی TheoTown City Simulation :


دانلود TheoTown City Simulation برای اندروید  دانلود TheoTown City Simulation برای اندروید  دانلود TheoTown City Simulation برای اندروید  دانلود TheoTown City Simulation برای اندروید  دانلود TheoTown City Simulation برای اندروید


پسورد فایل :
کپی