آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Wild Tamer 2.42 مربی وحش برای اندروید

دانلود Wild Tamer برای اندروید

Wild Tamer سال ها پیش در زندگی گذشته تان، شما درویدی بودید که حیوانات باستانی را هدایت می کرد. کنترل حیوانات ماقبل تاریخ را در دست بگیرید و جهان را کاوش کنید. این حیوانات می توانند دشمنانی ترسناک، دوست یا حتی مدافع شما باشند. داستانی منحصر به فرد با حجم غنی ای از محتوا را تجربه کنید. سلاح ها و اشیاء ارزشمند را جمع آوری کنید تا قوی تر شوید. با انواع حیوانات مختلف به گشت و گذار  بپردازید و ماموریت های مختلف را کامل کنید. این بازی دارای لیدربرد نیز می باشد، رانک خود را در بین دیگر بازیکنان چک کنید. Wild Tamer در گوگل پلی توسط ادیتور ها انتخاب شده است.

بسیاری از باگ های نسخه های پیشین برطرف شده اند و با خیال راحت می توانید از این بازی لذت ببرید. اگر به دنبال بازی ای منحصر به فرد در سبک نقش آفرینی هستید که دارای گرافیکی خاص و جذاب است، Wild Tamer را از دست ندهید. این بازی دارای بیش از 1 میلیون کاربر از سراسر جهان بوده و امتیاز بالای 4.7 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. مرحله Volcano prison بروز شده و از حیوانات جدیدی برای نگه داری پشتیبانی می شود. این بازی را می توانید بر روی اندروید 6 به بالا اجرا کنید.


دانلود Wild Tamer

✅ نام نرم افزارWild Tamer❤️ تعداد دانلود7559
⭐نسخه نرم افزار2.42🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 6 به بالا🔆 حجم فایل78 مگابایت

ویژگی های بازی Wild Tamer


- داستانی منحصر به فرد با حجم زیادی از محتوا

- جمع آوری سلاح ها و آیتم های ارزشمند

- انجام ماموریت های مختلف

- دارای لیدربرد و رتبه دهی به بازیکنان

- گرافیک خاص و جذاب

- انتخاب شده توسط مجریان گوگل پلی

- دارای بیش از 1 میلیون کاربر از سراسر جهان

تصاویری از محیط بازی Wild Tamer :


دانلود Wild Tamer برای اندروید  دانلود Wild Tamer برای اندروید  دانلود Wild Tamer برای اندروید  دانلود Wild Tamer برای اندروید  دانلود Wild Tamer برای اندروید


پسورد فایل :
کپی