آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Heart Box 0.2.41 نصب بازی پازل های فیزیکی برای اندروید + مود

دانلود Heart Box برای اندروید

Heart Box - Physics Puzzles پروفسور رت رابی را ساخت و به او باتری ضعیفی بخشید، برای همین است که قهرمان ما دائما نیاز به شارژ مجدد در آزمایش های دیوانه وار دارد. ربات را به آزمایش های خیره کننده و عجیب و غریب ببرید و او را از شارژر آزاد کنید. بیش از 180 سطح مختلف برای به چالش کشیدن مغز شما طراحی شده است. 4 مود جذاب و خنده دار توسعه داده شده است. 20 آبجکت فیزیکی وجود دارد، ویرایشگر سطوح و level collection از دیگر ویژگی های این بزای می باشد. تعداد زیادی از پوسته ها برای ربات وجود دارد. از فیزیک واقع گرایانه بازی که با گرافیکی با کیفیت بالا همراه شده است لذت ببرید.

تعداد زیادی کارتون های مختلف وجود دارد. اچیومنت های مختلف را آزاد کنید و در لیدربرد های بازی تا جای ممکن بالا بروید. Heart Box - Physics Puzzles با داشتن بیش از 1 میلیون کاربر، امتیاز 4.6 از 5 را در گوگل پلی کسب کرده است. حل کردن پازل های این بازی، نیاز به فکر کردن و وقت گذاشتن دارد. تمامی سنین می توانند از پازل های این بازی لذت ببرند، هیچ نیازی به دانستن زبان انگلیسی برای حل کردن پازل ها وجود ندارد. Heart Box - Physics Puzzles بر روی اندروید های مختلف با توجه به سیستمی که دارید قابل اجراست.


دانلود Heart Box

✅ نام نرم افزارHeart Box❤️ تعداد دانلود2458
⭐نسخه نرم افزار0.2.41🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5.0🔆 حجم فایل37 و 16 مگابایت

ویژگی های بازی Heart Box - Physics Puzzles


- قابل استفاده برای تمامی افراد خانواده

- گرافیک با کیفیت با جزئیات بالا

- فیزیک واقع گرایانه و مهیج

- پازل های چالش بر انگیز و جذاب

- بیش از 180 سطح متنوع

- 20 شئ فیزیکی

- 4 حالت مختلف برای نقش آفرینی

- تعداد زیادی از پوسته های مختلف برای ربات


تصاویری از محیط نرم افزار Heart Box - Physics Puzzles :


دانلود Heart Box برای اندروید  دانلود Heart Box برای اندروید  دانلود Heart Box برای اندروید  دانلود Heart Box برای اندروید  دانلود Heart Box برای اندروید


پسورد فایل :
کپی