آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » بازی دلقک های شیطانی با دیتا برای اندروید Zoolax Nights:Evil Clowns Full 1.8.2

دانلود Zoolax Nights Evil Clowns برای اندروید

Zoolax Nights:Evil Clowns Full تنها 6 شب در فروشگاه عطیقه فروشی زنده باقی بمانید. به خانواده Zoolax خوش آمدید، شما به عنوان نگهبان شیفت شب انتخاب شده اید. Zoolax این فروشگاه را تنها برای درآمدزایی جانبی خریداری کرده است. شما باید با تاریکی رو به رو شوید و از کابوسی که در این فروشگاه انتظار شما را می کشد فرار کنید. این فروشگاه دارای عروسک های باستانی معروفی است که با نام دلقک های شیطانی شناخته می شوند.

شما باید دوربین های امنیتی را دائم پایش کنید که نه تنها برای 5 شب، بلکه 6 شب زنده بمانید. با پازل ها و چالش های مختلفی که این بازی رو به روی شما می گذارد رو به رو شوید و جان سالم به در ببرید. دلقک های شیطانی توسط نیروهای شیطانی و جادویی تاریکی نفرین شده اند. آن ها دوست دارند در شب ها به حرکت در بیایند. آن ها زندگی شما را به یک کابوس واقعی تبدیل می کنند. برای این که زنده بمانید باید بر اساس توضیحات کمپانی، مراقب آن ها باشید. دو مجموعه از دوربنی های امنیتی وجود دارد، دوربین های فاضلابی و دوربین های سطح زمین. هر شب، ما با چالش جدیدی رو به رو خواهید شد. محققان Zoolax شبانه روز کار می کنند تا از اسراسر این دلقک های شیطانی پرده بردارند. Zoolax Nights:Evil Clowns Full بر روی اندروید 2.3 به بالا قابل اجرا می باشد.


ویژگی های بازی Zoolax Nights:Evil Clowns Full :


- طراحی سه بعدی و مهیج

- پازل های مختلف و چالش بر انگیز

- ترجمه شده به زبان های زنده مختلف دنیا

- مناسب برای بازی در ایامی نظیر هالوین

- ترکیبی از ژانر وحشت و پازلی

- داستانی جالب و ترسناک

- افکت های صوتی و بصری ویژه

- نسخه کامل با تمام امکانات


تصاویری از محیط بازی Zoolax Nights:Evil Clowns Full :


دانلود Zoolax Nights Evil Clowns برای اندروید  دانلود Zoolax Nights Evil Clowns برای اندروید  دانلود Zoolax Nights Evil Clowns برای اندروید  دانلود Zoolax Nights Evil Clowns برای اندروید  دانلود Zoolax Nights Evil Clowns برای اندروید


پسورد فایل :
کپی