آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » بازی Smashing Rush 1.7 اسماشینگ راش برای اندروید

دانلود Smashing Rush برای اندروید

دانلود Smashing Rush 


Smashing Rush یکی از جذاب ترین بازی های به سبک پارکور می باشد که می تواند شما را برای مدت قابل توجهی سرگرم سازد. سر وقت بپرید و کنترل کاراکتر خود را در دست بگیرید. مراقب موانع مختلفی که در سر راه شما قرار می گیرد باشید. توجه داشته باشید که با برخورد به یک مانع، می بازید! این بازی به شکل رایگان ارائه شده است و کنترل کاراکتر در آن آسان می باشد. مراحل مختلفی توسعه داده شده است. می توانید در سه مود مختلف بازی به نقش آفرینی بپردازید. Smashing Rush نیازی به ارتباط اینترنتی نداشته و در هر موقعیتی می توانید در آن بازی کنید. حتی اگر سیستم شما قدیمی باشد، در انجام این بازی به مشکل نخواهید خورد.

از تبلت ها و سیستم هایی که دارای صفحات بزرگ هستند نیز پشتیبانی می شود. شما می توانید به سادگی کاراکتر دلخواه خود را انتخاب کنید و با آن به بازی بپردازید. Smashing Rush با داشتن بیش از 1 میلیون کاربر از سراسر جهان، امتیاز بالای 4.5 از 5 را در گوگل پلی دریافت کرده است. در نسخه مود بازی مقدار نامحدودی پول در اختیار شما قرار می گیرد. این بازی را می توانید بر روی اندروید 4.1 به بالا اجرا کنید.

ویژگی های بازی Smashing Rush 


- گرافیک جذاب و خیره کننده

- رفع شدن باگ های نسخه پیشین

- ارائه شده به شکل رایگان

- امکان انجام بازی به شکل آفلاین

- پشتیبانی از تبلت ها

- سازگار با سیستم های قدیمی

- سه مود مختلف برای نقش آفرینی

- کاراکتر های مختلف برای انجام بازی

 

تصاویری از محیط بازی Smashing Rush :


دانلود Smashing Rush برای اندروید  دانلود Smashing Rush برای اندروید  دانلود Smashing Rush برای اندروید  دانلود Smashing Rush برای اندروید


پسورد فایل :
کپی