آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی پسر طوفان برای اندروید Storm Boy 1.1.0

دانلود Storm Boy برای اندروید

دانلود Storm Boy


Storm Boy بازی جذاب ماجراجویانه ای می باشد که بر اساس کتابی با همین نام ساخته شده است. این بازی در سواحل استرالیای جنوبی نزدیک دهانه رود موری رخ می دهد، جایی که قهرمان بازی جوجه مرغ ماهی خواری را نجات می دهد. این جوجه در آینده به همراه همیشگی او تبدیل خواهد شد. جهانی جذاب با داستانی غنی را تجربه کنید. به فعالیت های مختلف بپردازید و مینی گیم های مختلف را کامل کنید. از جمله مینی گیم های این بازی نقاشی کشیدن، قایق رانی، شکار سوسک ها، غذا دادن به مرغ ماهی خوار و بسیاری دیگر می باشد. Storm Boy در گگل پلی با قیمت 3.39 یورو عرضه شده است.

اگر به دنبال بازی ای متفاوت با داستانی غنی می گردید، این بازی را از دست ندهید. Storm Boy دارای گرافیکی سه بعدی و جذاب می باشد که به شکل واقع گرایانه طراحی شده است و توانسته نظر مثبت کاربران را به سوی خود جذب کند. این بازی جدید بوده و در آینده  بروزرسانی می گردد. Storm Boy علاوه بر اسمارتفون ها، با تبلت ها نیز سازگار می باشد، بنابرین دچار افکت کیفیت گرافیکی نخواهید شد. این بازی بر روی اندروید 4.3 به بالا قابل اجراست.


ویژگی های بازی Storm Boy


- گرافیک جذاب و سه بعدی

- رابط کاربری ساده

- مناسب برای تمامی سنین

- وجود مینی گیم های مختلف و جذاب

- محبوب در بین کاربران

- دارای داستانی غنی و دوست داشتنی

- غذا دادن به مرغ ماهی خوار


آموزش نصب بازی Storm Boy :


1 - ابتدا فایل را دانلود و روی گوشی نصب کنید.

2 - فایل دیتا را دانلود کرده و از حالت فشرده خارج کنید.

3 - پوشه com.blowfishstudios.stormboy را باید در مسیر Android/Obb کپی کنید.

 

تصاویری از محیط بازی Storm Boy :


دانلود Storm Boy برای اندروید  دانلود Storm Boy برای اندروید  دانلود Storm Boy برای اندروید  دانلود Storm Boy برای اندروید  دانلود Storm Boy برای اندروید


پسورد فایل :
کپی