آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Animus - Harbinger 1.1.5 هابرینگ برای اندروید

دانلود Animus Harbinger برای اندروید

Animus - Harbinger شما را به گذشته می برد، همان روز هایی که کر، خردکننده و آورنده ی کابوس نا، برای اورین بار در جهان انتقام متولد شد. شما، فورلرن, مهاجری که در بیرون از محدوده زمان گرفتار شده است، توسط پادشاه دعوت شده اید. او از شما می خواهد که کودکان کدمیا را نجات دهید. لیاقت خود را در مقابل تجسم مرگ نشان دهید. سپس در سرزمین کدمیا به راه بیوفتید. در قلب کورهم، آلینا، انتظار شما را می کشد، فردی که ممکن است فاسد شده باشد یا به فساد دیگران پرداخته باشد. هرج و مرج و بی نظمی سراسر دنیا را فرا گرفته است، شما هیچ دوستی برای کمک نخواهید داشت.

به بی گناهانی که به ناچار در این ماجرا گرفتار شده اند رحم کنید و آن هایی را که در به وجود آمدن این کابوس شریک بوده اند مواخذه کنید. این بازی با گرافیک HD سنگین بوده و برای اجرای بدون لگ آن نیاز به سیستمی جدید خواهید داشت که دستکم باید دو گیگابایت رم داشته باشد. هیولاها را شکست دهید و با شمشیر غول پیکر خود دشمنان را از سر راه خود بردارید. Animus - Harbinger به علت داشتن صحنه های فوق اکشن برای رده سنی +12 سال مناسب ارزیابی شده است. این بازی بر روی اندروید 6 به بالا قابل اجراست.


ویژگی های بازی Animus - Harbinger:


- گرافیک سه بعدی با کیفیت بالا
- داستانی حماسی و گیرا
- مناسب سیستم های امروزی
- موسیقی هیجان انگیز و دلهره آور

- سرشار از ماموریت های جانبی و جذاب

- اضافه شدن حالت چند نفره به زودی
- مبارزه با دشمنان قدرتمند


آموزش نصب بازی Animus - Harbinger:


1 - ابتدا فایل را دانلود و روی گوشی نصب کنید.

2 - فایل دیتا را دانلود کرده و از حالت فشرده خارج کنید.

3 - پوشه com.tenbirds.animus2 را باید در مسیر Android/Obb کپی کنید.


تصاویری از محیط بازی Animus - Harbinger:


دانلود Animus Harbinger برای اندروید  دانلود Animus Harbinger برای اندروید  دانلود Animus Harbinger برای اندروید  دانلود Animus Harbinger برای اندروید  دانلود Animus Harbinger برای اندروید


پسورد فایل :
کپی