آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Pixel Car Racer 1.2.5 ماشین پیکسلی برای اندروید

دانلود Pixel Car Racer برای اندروید

Pixel Car Racer نوع جدیدی از بازی های در سبک خود است که ترکیبی از سبک های آرکید و مسابقه ای را با استایل رترو و طعم سندباکس RPG به کاربر ارائه می کند. گاراژ خود را بسازید و ماشین هایتان را شخصی سازی کنید. در خیابان ها مسابقه دهید و رتبه خود را بالا ببرید. حالت های مختلفی برای انجام بازی وجود دارد، بیش از صد ماشین در اختیار شما قرار می گیرد که می توانید آن ها را با بیش از هزار قطعه مختلف شخصی سازی کنید. گرافیک پیکسلی جذاب بازی خیره کننده بوده و فیزیک بازی واقع گرایانه است. ماشین های ژاپنی، آمریکایی و اروپایی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

علاوه بر این می توانید پیشرفت خود را در فضای ابری ذخیره کنید تا در دیگر سیستم ها، بازی را از ادامه پیش ببرید، از اکانت فیس بوک خود برای این منظور نیز می توانید استفاده کنید. توجه داشته باشید که برای انجام بدون مشکل این بازی نیاز به دستکم یک گیگابایت رم خواهید داشت. در بروزرسانی های اخیر بازی، قطعات و ماشین های جدیدی اضافه شده است و مشکلات مرتبط با Livery editor برطرف شده است. Pixel Car Racer بر روی اندروید 4.0.3 به بالا قابل اجراست.


دانلود Pixel Car Racer

✅ نام نرم افزارPixel Car Racer❤️ تعداد دانلود2228
⭐نسخه نرم افزار1.2.5🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 14 به بالا🔆 حجم فایل77 مگابایت

ویژگی های بازی Pixel Car Racer


- گرافیک پیکسلی با استایل رترو
- ذخیره کردن پیشرفت بازی در فضای ابری
- بیش از صد خودرو از کشور های مختلف جهان
- شخصی سازی آسان ماشین ها
- فیزیک واقع گرایانه
- مسابقه دادن در خیابان ها
- مود های مختلف برای انجام بازی


تصاویری از محیط بازی Pixel Car Racer :


دانلود Pixel Car Racer برای اندروید  دانلود Pixel Car Racer برای اندروید  دانلود Pixel Car Racer برای اندروید  دانلود Pixel Car Racer برای اندروید  دانلود Pixel Car Racer برای اندروید


پسورد فایل :
کپی