آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Europe Front 2.2.2 مرز اروپا برای اندروید + دیتا

دانلود Europe Front برای اندروید

Europe Front (Full) بازی جذابی می باشد که نبرد های مهیج و اکشن را با کیفیت بالا برای شما بهنمایش می گذارد. دو حالت تک نفره در این بازی به نام های USS و Wehrmacht وجود دارد. در طول بازی ماموریت های ویژه متنوعی را باید انجام دهید که بازی را از یکنواختی برای شما در خواهد آورد. با ماشین های سنگین دشمنان را از سر راه بردارید یا در هوا به مبارزات هوایی بپردازید.

گیم پلی ای اعتیاد آور را با کنترل هایی ساده تجربه کنید. افکت های واقع گرایانه ای در بازی وجود دارد که حال و هوای نبرد های جنگ جهانی را به خوبی شبیه سازی می کند. گیم پلی بهبود یافته است و بسیاری از باگ های مربوط به جزئیات و آبجکت ها برطرف شده است. منوی اصلی بازی نیز بازسازی شده است. علاوه بر این ماموریت های اصلی campaign و sustainable از یک دیگر جدا شده است. مود جدیدی به نام WAR نیز اضافه شده، اما هنوز در حالت بتا قرار دارد و ممکن است کمی اشکال داشته باشد. اکنون دشمنان به شکل کامل تغییر کرده اند و حتی متحد دارید که به شما در شکست دادن دشمنان کمک می کند. Europe Front (Full) را می توانید بر روی اندروید 2.3 به بالا اجرا کنید.


ویژگی های بازی Europe Front (Full) :


- گرافیک طبیعی با جلوه های ویژه

- ساخته شده به شکل واقع گرایانه

- اضافه شدن مود جدید war

- دارای چند حالت تک نفره

- استفاده از سلاح های سنگین

- ارائه تمام مراحل در قالب یک بازی (نسخه کامل)

- کنترل های ساده و غیر پیچیده


آموزش نصب بازی Europe Front (Full) :


1 - ابتدا فایل را دانلود و روی گوشی نصب کنید.

2 - فایل دیتا را دانلود کرده و از حالت فشرده خارج کنید.

3 - پوشه com.moab.ef1 را باید در مسیر Android/Obb کپی کنید


تصاویری از محیط نرم افزار Europe Front (Full):


دانلود Europe Front برای اندروید  دانلود Europe Front برای اندروید  دانلود Europe Front برای اندروید  دانلود Europe Front برای اندروید  دانلود Europe Front برای اندروید  دانلود Europe Front برای اندروید


پسورد فایل :
کپی