آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Broken Dawn II 1.9.9 سپیده دم آرام برای اندروید

دانلود Broken Dawn II برای اندروید

Broken Dawn II نوع جدیدی از ویروس بین مردم دارد پخش می شود، هیچ کسی نمی داند که عامل و منشاء آن چیست و از کجا می آید. در عرض چند ماه، این ویروس در سراسر زمین پراکنده شده است و هیچ کس نمی تواند جلوی ویروس را از پخش شدن بگیرد. بدتر از آن این که انسان ها و حیوانات آلوده شده به موجودات ترسناک و خشنی تبدیل می شوند. هر روز تعداد جانوران جهش یافته بیشتر می شود و بشریت زیر حمله به سر می برد، اما کابوس تازه آغاز شده است. Broken Dawn II ترکیبی بی نظیر از سبک شوتر و نقش آفرینی را ارائه می کند که در کنار گرافیکی جذاب می تواند شما را برای مدتی طولانی سرگرم سازد.

سیستم اقتصادی بازی بهبود یافته و تمامی جنبه های گیم بازسازی شده اند. در Broken Dawn II می توانید انتظار گرافیک بسیار بالایی که در بازی های رایانه ای مشاهده می شود را داشته باشید. سیستم و گیم پلی بازی با بازی دیابلو قابل مقایسه است. Broken Dawn II با داشتن بیش از 1 میلیون کاربر از سراسر جهان توانسته امتیاز بالای 4.5 از 5 را در گوگل پلی کسب کند. این بازی را بر روی تبلت ها نیز می توانید اجرا کنید. اندروید مورد نیاز 5 به بالا است.


دانلود Broken Dawn II

✅ نام نرم افزارBroken Dawn II❤️ تعداد دانلود2338
⭐نسخه نرم افزار1.9.9🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5 به بالا🔆 حجم فایل90 مگابایت


ویژگی های بازی Broken Dawn II :


- گرافیک بالا و سه بعدی

- ترکیبی از سبک اکشن و شوتر

- افکت های بصری و فوق العاده

- گیم پلی مشابه بازی دیابلو

- داستانی کلیشه ای اما مهیج

- بهبود رابط کاربری بازی به شکل قابل توجه

- استفاده از سلاح های مختلف برای شکست دادن دشمنان


تصاویری از محیط بازی Broken Dawn II :

دانلود Broken Dawn II برای اندروید  دانلود Broken Dawn II برای اندروید  دانلود Broken Dawn II برای اندروید  دانلود Broken Dawn II برای اندروید  دانلود Broken Dawn II برای اندروید


پسورد فایل :
کپی