آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » بازی Dungeon Maker 1.11.14 نصب بازی سازنده دانجئون برای اندروید با مود

دانلود Dungeon Maker برای اندروید

Dungeon Maker به عنوان بهترین بازی indie در ژاپن، تایلند و کره در سال 2018 انتخاب شد. خود را برای نبرد آماده کنید، لشکری از قهرمانان به دانجئون شما جمله کرده اند. در دانجئون خود تله کار بگذارید، هیولاها را استخدام کنید و با کتیبه ها و قدرت های اسرار آمیز از دانجئون خود در مقابل دیگران محافظت کنید. 8 فرمانروای تاریکی با مهارت های خاص وجود دارد. بیش از 200 قهرمان و هیولا را مشاهده کنید، و از 100 تله مختلف برای دفاع از دالان خود استفاده نمایید. بیش از 160 relic با قدرت های ماورایی در اختیارتان قرار می گیرد. رویدادهای مختلف شما را سوپرایز خواهد کرد.

المنت های مختلفی را در طول بازی می توانید آزاد کنید. با بروزرسانی های بعدی بازی می توانید انتظار اضافه شدن تله ها، هیولاها، مود های جدیدی از بازی را انتظار داشته باشید. بیش از قرار دادن تله ها به خوبی فکر کنید. استراتژی قوی به شما کمک می کند که در حمله لشکر بزرگی از قهرمانان سالم باقی بمانید و آیتم های بیشتری را برای دانجئون خود آزاد کنید. بین مجموعه ای از کارت های fate هر روز انتخاب کنید. اگر مبارزه بطلبید، قهرمانان به دنبال شما خواهند آمند. Dungeon Maker بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های بازی Dungeon Maker


- ارائه شده به شکل 100% آ،لاین

- سرنوشت خود را در دست بگیرید.

- بین کارت های مختلف انتخاب کنید.

- تله ها را در مکان های درست قرار دهید.

- بیش از 100 تله را در نقاط گوناگون بگذارید.

- هیولاها را برای دفاع استخدام کنید.

- از 8 قدرت ویژه فرمانروایان تاریکی استفاده کنید.

تصاویری از محیط نرم افزار Dungeon Maker :


دانلود Dungeon Maker برای اندروید  دانلود Dungeon Maker برای اندروید  دانلود Dungeon Maker برای اندروید  دانلود Dungeon Maker برای اندروید  دانلود Dungeon Maker برای اندروید


پسورد فایل :
کپی