آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Parkour Flight 2 3.02 پرواز پارکور 2 برای اندروید

دانلود Parkour Flight 2 برای اندروید

Parkour Flight 2 از آزادی عمل خود در انجام حرکات، شیرین کاری ها، و حرکات جدید با گرافیکی واقع گرایانه تر، و فیزیک بهبود یافته لذت ببرید. در سطوح مختلف حرکت کنید، از ساختمان ها بالا بروید، و حرکات خیره کننده ای را به نمایش بگذارید. این بازی با فیزیکی واقع گرایانه همراه شده است که حرکات را حتی جذاب تر می کند. لباس های مختلفی را می توانید انتخاب کنید. اچیومنت های مختلف را بیابید و از پاداش آن ها بهره مند شوید. این بازی از لیدربرد ها نیز پشتیبانی می کند. تا جایی که می توانید به انجام شیرین کاری ها بپردازید تا امتیازات بیشتری را بدست آورید و به یک اسطوره تبدیل شوید. سطوح این بازی بسیار سرگرم کننده هستند و می توانند شما را برای مدت قابل توجهی سرگرم کنند.

Parkour Flight 2 برای تمامی رده های سنی مناسب بوده و همه می توانند از آن لذت ببرند. این بازی جذاب در قالب نسخه کامل در اختیار شما قرار گرفته است، و بنابرین نیازی به دانلود محتوای اضافی برای اجرای بدون مشکل نخواهید داشت. Parkour Flight 2 پرمیوم بوده و برای دانلود آن نیاز به پرداخت 1 دلار در گوگل پلی خواهید داشت، با این وجود می توانید این بازی را به شکل رایگان از پاتوق یو دانلود کنید. این بازی بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست.


ویژگی های بازی Parkour Flight 2 :


- دارای بیش از 50 هزار کاربر از سراسر جهان

- فیزیک واقع گرایانه و جذاب

- گرافیک خیره کننده و فوق العاده

- پرش از روی ساختمان ها

- مکان های مختلف برای انجام بازی

- سطوح مختلف و سرگرم کننده

- مناسب تمامی رده های سنی


تصاویری از محیط بازی Parkour Flight 2 :


دانلود Parkour Flight 2 برای اندروید  دانلود Parkour Flight 2 برای اندروید  دانلود Parkour Flight 2 برای اندروید  دانلود Parkour Flight 2 برای اندروید  دانلود Parkour Flight 2 برای اندروید


پسورد فایل :
کپی