آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Card Thief 1.3.8 کارت دزد با مود برای اندروید

دانلود Card Thief برای اندروید

Card Thief در سایه ها حرکت کنید، مشعل ها را خاموش کنید، جیب نگهبانان را بزنید و گنجینه های ارزشمند را بدون این که گرفتار شوید بدزدید. در این بازی می توانید از اجناس گران قیمت برای باز کردن کارت های تجهیزات قدرتمند استفاده کنید. در 4 نوع مختلف از دزدی شما می توانید مهارت های خود را در مقابل دشمنان و تله های مختلف تست کنید. با کامل کردن موفقیت آمیز سرقت ها می توانید کارت های تجهیزات را باز کنید و آن ها را ارتقا دهید، هر کدام از آن ها دارای توانایی های منحصر به فردی هستند که به شما در بهبود امتیازتان کمک می کنند. mini deck بسازید و در دزدی های روزانه شرکت کنید. این بازی افرادی که دارای بیشترین امتیاز هستند را نیز نشان می دهد.

قبل از دزدی، نقشه بکشید و با به کار بردن استراتژی مناسب، دشمنان خود را مغلوب کنید. هر کدام از مراحل این بازی، حدود 2 تا 3 دقیقه زمان شما را خواهد گرفت. Card Thief به عنوان یکی از برترین بازی های سال 2018 در آلمان انتخاب شد. این بازی با طراحی متفاوتی که دارد تجربه ای بی نظیر برای شما به وجود می آورد. بیش از 1 میلیون کاربر این بازی را دانلود کرده اند و به آن امتیاز 4.5 از 5 داده اند. Card Thief را می توانید بر روی اندروید 5 به بالا اجرا کنید.


دانلود Card Thief

✅ نام نرم افزار Card Thief ❤️ تعداد دانلود 1602
⭐نسخه نرم افزار 1.3.8 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   اندروید 5 🔆 حجم فایل 66 مگابایت

ویژگی های بازی Card Thief


- سبکی متفاوت برای نقش آفرینی

- پشتیبانی از صفحات عریض تبلت ها

- انتخاب شده به عنوان بازی برتر

- 4 نوع مختلف از سرقت

- باز کردن 12 کارت مختلف با امکان ارتقا دادن

- به کار بردن استراتژی مناسب برای سرقت

- گیم پلی 2 تا 3 دقیقه ای

تصاویری از محیط بازی Card Thief :


دانلود Card Thief برای اندروید  دانلود Card Thief برای اندروید  دانلود Card Thief برای اندروید  دانلود Card Thief برای اندروید  دانلود Card Thief برای اندروید


پسورد فایل :
کپی