آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی School Days 1.250 روزهای مدرسه برای اندروید

دانلود School Days برای اندروید

School Days اکنون برای بیش از 10 میلیون بار دانلود شده است. زندان بسته شده و به جای آن دبیرستان باز شده است، اما چالش زنده ماندن مانند قبل باقی مانده است. این بازی جذاب، روز های مدرسه را به شکلی متفاوت برای شما شبیه سازی می کند. در کلاس های مختلف شرکت خواهید کرد و با چیزی که در آن ها یاد گرفته اید در 10 موضوع مختلف امتحان می دهد. ولی با وجود 100 دانش آموزی که در سالن ها حرکت می کنند، چالش محبوبیت تعیین می کند که روزهای دیگر شما با خوشی سر می شود یا ترس. کنترل های ابتدایی این بازی شامل A برای حمله کردن، G برای چنگ زدن، R برای فرار کردن، P برای انداختن یا برداشتن اشیاء، T برای تعامل با دیگر NPC های بازی است.

شما حتی می توانید از کلید های ترکیبی نیز استفاده کنید، مثلا با فشردن A و R می توانید حمله ای قدرتمند ترتیب دهید. در صورتی که سیستم شما در نمایش دادن بازی به مشکل خورده است و با لگ مواجه هستید، در تنظیمات بازی population را low کنید. چندین گزینه دیگر را میتوانید در تنظیمات Display پیدا کنید و با توجه به سخت افزار سیستمی که در اختیار دارید، بازی را شخصی سازی کنید. School Days بر روی اندروید 4 به بالا قابل اجراست.


دانلود School Days

✅ نام نرم افزارSchool Days❤️ تعداد دانلود2557
⭐نسخه نرم افزار1.250🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5 به بالا🔆 حجم فایل69 و 44 مگابایت


ویژگی های بازی School Days :


- کلید های ساده برای کنترل کاراکتر

- شبیه سازی متفاوت دوران مدرسه

- حاضر شدن در کلاس های مختلف

- برداشتن و انداختن اشیاء

- گرافیک ساده و دوست داشتنی

- دارای بیش از 10 میلیون کاربر

- کسب امتیاز 4.3 از 5 در گوگل پلی

تصاویری از محیط نرم افزار School Days :


دانلود School Days برای اندروید  دانلود School Days برای اندروید  دانلود School Days برای اندروید  دانلود School Days برای اندروید  دانلود School Days برای اندروید


پسورد فایل :
کپی