آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Hunter Era 1.0.2.1002 عصر شکارچی برای اندروید

دانلود Hunter Era برای اندروید

Hunter Era یکی از جدیدترین بازی های casual می باشد. در طول تحول نسل بشترین، هیولاهای ناشناخته زیادی وجود داشته است. شکارچی ها دائما مجبورند که مهارت های خود را بهبود بخشند، سلاح بسازند، و تمامی هیولاها را شکار کنند. باگ های نسخه های پیشین برطرف شده است. Hunter Era با گرافیک دو و نیم بعدی جذابی که دارد، می تواند شما را برای مدتی طولانی سرگرم سازد. شما قادر به استفاده از سلاح های مختلف برای شکست دادن هیولاهای موجود در بازی هستید. هم چنین می توانید سلاح های خود را ارتقا دهید تا با دشمنان قوی تری رو به رو گردید. با شکستن دادن هر دشمن، میزان طلای شما افزایش می یابد که با این طلاها امکان آزاد کردن نمونه ارتقا یافته سلاح های خود را خواهید داشت.

این بازی دارای بخش های مختلفی است، که در ابتدا با بخش آموزشی از نحوه انجام بازی با خبر می شوید و سپس می توانید مراحل واقعی را پشت سر بگذارید و مهارت های خود را بهبود بخشید. نشانه گیری و سرعت عمل، عناصر جدانشدنی از این بازی جذاب و سرگرم کننده هستند. Hunter Era به گونه ای طراحی شده است که تمامی سنین می توانند از انجام دادن آن لذت ببرند. این بازی بر روی اندروید 4.2 به بالا قابل اجراست.


ویژگی های بازی Hunter Era :


- گرافیک دو و نیم بعدی جذاب

- استفاده از سلاح های مختلف

- امکان ارتقا دادن تجهیزات

- حالت آموزشی برای تازه کاران

- رفع شدن باگ نسخه های پیشین

- مناسب برای تمامی رده های سنی

- ارائه شده به شکل رایگان

تصاویری از محیط بازی Hunter Era :


دانلود Hunter Era برای اندروید  دانلود Hunter Era برای اندروید  دانلود Hunter Era برای اندروید  دانلود Hunter Era برای اندروید  دانلود Hunter Era برای اندروید


پسورد فایل :
کپی