آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Raid:Dead Rising 1.2.0 یورش: قیام مردگان برای اندروید

دانلود Raid Dead Rising برای اندروید

Raid:Dead Rising یک بازی RPG با عناصر هیجان انگیز شوتینگ است. این بازی به پلیرها امکان انتخاب بین کاراکتر های مختلف به شکلی که می خواهند یا بر اساس سطحی که در آن بازی می کنند را می دهد. گیم پلی متمایز هر کدام از نبرد ها، این بازی را حتی جذاب تر می سازد. Raid:Dead Rising برای بیش از 50 هزار بار دانلود شده است و امتیاز 4.2 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. این بازی با گرافیک متفاوتی که دارد تجربه جدیدی از بازی های RPG را برای شما به وجود می آورد. محتوای این بازی برخلاف نام آن کاملا فانتزی بوده و کاراکترهای ترسناک مانند زامبی ها در آن نشان داده نمی شود، از این جهت رده سنی +10 برای این بازی مناسب ارزیابی شده است.

مشکل همگام سازی زمان اینترنتی برطرف شده است و دیگر بازی کرش نمی خورد. این بازی در برخی از سیستم ها اجرا نمی شد که اکنون این مشکل نیز برطرف شده است و با خیال راحت می توانید به دانلود و انجام بازی بپردازید. دیگر باگ های بازی نیز حل شده است. در Raid:Dead Rising می توانید انتظار جلوه های ویژه بصری جذابی را داشته باشید که با افکت های نوری مختلفی همراه شده است. این بازی بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست.


ویژگی های بازی Raid:Dead Rising :


- دارای بیش از 50 هزار کاربر از سراسر جهان

- کسب امتیاز 4.2 از 5 در گوگل پلی

- ترکیب سبک RPG و Shooting

- امکان انتخاب بین کاراکتر های مختلف

- مناسب برای رده سنی +10

- جلوه های بصری خیره کننده

- گیم پلی های متفاوت در میدان های نبرد

تصاویری از محیط بازی Raid:Dead Rising :


دانلود Raid Dead Rising برای اندروید  دانلود Raid Dead Rising برای اندروید  دانلود Raid Dead Rising برای اندروید  دانلود Raid Dead Rising برای اندروید  دانلود Raid Dead Rising برای اندروید


پسورد فایل :
کپی