آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی The Fishercat 4.3.6 گربه ماهیگیر برای اندروید

دانلود The Fishercat برای اندروید

The Fishercat

به یک گربه تبدیل شوید و ماهی ها را شکار کنید. شما می توانید از زوبین های مختلفی برای شکار ماهی ها استفاده کنید که با آن ها تجربه ماهی گیری شما افزایش پیدا می کند. انواع مختلفی از ماهی ها انتظار شما را می کشند. کنترل کاربری ساده ای طراحی شده است. برای نشانه گرفتن بکشید، و سپس زوبین خود را برای گرفتن ماهی پرتاب کنید. به ماهی ای که دائما در حال حرکت است زوبین پرتاب کنید. این بازی نه تنها هیجان انگیز است، بلکه احساسی واقع گرایانه را برای شما به وجود می آورد. می توانید بیش از 150 گونه مختلف از ماهی ها را در این بازی شکار کنید. وارد اعماق دریا شوید تا سرزمین زیردریا را کاوش کنید.

آکواریوم خود را با ماهی هایی که گرفته اید تزیین کنید. گرافیکی بامزه را تجربه کنید. با رویدادهای زنده دنیا همراه شوید، گونه های مختلفی از آن ها را در طول بازی تجربه خواهید کرد. The Fishercat برای بیش از 1 میلیون بار توسط کاربران مختلف از سراسر جهان دانلود شده و امتیاز بالای 4.7 از 5 را در گوگل پلی کسب کرده است. این بازی جذاب مناسب تمامی سنین بوده و هه افراد می توانند از انجام دادن آن لذت ببرند. محیط های مختلفی برای کاوش طراحی شده است. The Fishercat بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست.


دانلود The Fishercat

✅ نام نرم افزارThe Fishercat❤️ تعداد دانلود1892
⭐نسخه نرم افزار4.3.6🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5.0🔆 حجم فایل100 و 116 مگابایت

ویژگی های بازی The Fishercat


- گرافیک با مزه و دوست داشتنی

- استفاده از زوبین های مختلف برای شکار ماهی

- تزیین آکواریوم شخصی با ماهی ها

- کاوش در مناطق مختلف

- کسب امتیاز بالای 4.7 از 5 در گوگل پلی

- مناسب تمامی گروه های کاربری

- کنترل کاربری دوستانه

تصاویری از محیط بازی The Fishercat :


دانلود The Fishercat برای اندروید  دانلود The Fishercat برای اندروید  دانلود The Fishercat برای اندروید  دانلود The Fishercat برای اندروید  دانلود The Fishercat برای اندروید


پسورد فایل :
کپی