آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود Racemasters – Clash Of Cars 1.2 بازی برخورد ماشین ها برای اندروید + مود

دانلود racemasters برای اندروید

Racemasters Clash Of Cars برند جدیدی از بازی های مسابقه ای را در racemasters تجربه کنید. ماشین ها را جمع آوری کنید، و آن ها را به گونه ای که دوست دارید شخصی سازی کنید. هر کدام از آن ها دارای توانایی ها و سلاح های منحصر به فرد خود هستند. زمین مسابقه را تسخیر کنید. هدف شما تبدیل شدن به بهترین مسابقه دهنده در لیگ می باشد. Racemasters – Clash Of Cars دارای گرافیک جذاب و مدرنی است که هرچند دو و نیم بعدی بوده، ولی خیره کننده است.
کنترل کردن ماشی ها در این بازی کار بسیار ساده ای می باشد. البته توجه داشته باشید که این بازی هنوز در نسخه های ابتدایی خود به سر می برد و ممکن است برخی از امکانات آن دارای باگ و مشکل باشد. Racemasters – Clash Of Cars بازی جذابی در سبک آرکید است که می تواند شما را برای مدت قابل توجهی در زمان هایی که بیکار هستید سرگرم کند. اگر به دنبال بازی مسابقه ای هستید که شما را چندان مشغول به خود نکند و در عین حال وقت خالیتان را پر کند، این بازی یکی از بهترین انتخاب های پیش روی شما است. برای اجرای این بازی بهتر است رم سیستمتان خالی باشد تا با لگ مواجه نشوید. Racemasters – Clash Of Cars بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های بازی Racemasters – Clash Of Cars :


- گرافیک جذاب و خیره کننده

- کاراکتر های دوست داشتنی

- سرگرم کننده و جذاب

- جمع آوری ماشین های مختلف

- توانایی منحصر به فرد هر ماشین

- امکان ارتقا دادن ماشین ها

- مناسب برای سیستم های جدید

تصاویری از محیط نرم افزار Racemasters – Clash Of Cars :


دانلود racemasters برای اندروید  دانلود racemasters برای اندروید  دانلود racemasters برای اندروید  دانلود racemasters برای اندروید  دانلود racemasters برای اندروید


پسورد فایل :
کپی