آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Tokaido 1.16.4 | نصب بازی توکایدو برای اندروید

دانلود Tokaido برای اندروید

Tokaido اقتباس دیجیتالی بازی محبوب Tokaido که برای بیش از 250 هزار بار به فروش رفت و به 14 زبان زنده دنیا ترجمه شد را تجربه کنید. شما یک مسافر هستید، در قلب ژاپن باستان، و تلاش می کنید که تا جای ممکن پیاده راه بروید. جذاب ترین مناظر را کشف کنید، در آب گرم ها حمام کنید، معابد را بازدید کنید و با دیگر مسافران ملاقات کنید. گول ظاهر آرام سفر را نخورید، چرا که برای پیروز شدن در رقابتی که با افراد دیگر دارید باید استراتژی های قدرتمندی را پیاده کنید.
چه به شکل یک پیام آور وارد شوید، چه مانند یک پادشاه، باید تا جایی که می توانید عجایب و شگفتی های در طول جاده را پیدا کنید، و سفر خود را به لذت بخش ترین تبدیل کنید. کاراکتر های جدید را بیابید. این بازی توسط Funforge توسعه داده شده است، که سازنده اصلی این بازی نیز هست. در این بازی قادر به مبارزه با هوش مصنوعی خواهید بود. از زبان هایی نظیر فرانسوی، انگلیسی، آلمانی، اسپانیایی، ایتالیایی، پرتقالی، روسی، اوکراینی و بسیاری دیگر پشتیبانی می شود. این بازی نامزد و برنده جوایز متعددی شد. Tokaido اکنون بیش از 10 هزار کاربر به خود اختصاص داده و امتیاز 4.2 از 5 را دریافت کرده است. این بازی را می توانید بر روی اندروید 4.4 به بالا اجرا کنید.

ویژگی های بازی Tokaido


- دارای بیش از 10 هزار کاربر

- مبارزه تک نفره در مقابل هوش مصنوعی

- مبارزه با دیگر بازیکنان

- گرافیک سه بعدی خیره کننده

- مناظر زنده با جلوه های ویژه

- به کار بردن استراتژی های مناسب در مبارزات

- کسب امتیاز 4.2 از 5 در گوگل پلی


آموزش نصب بازی Tokaido :


1 - ابتدا فایل را دانلود و روی گوشی نصب کنید.

2 - فایل دیتا را دانلود کرده و از حالت فشرده خارج کنید.

3 - پوشه com.funforgedigital.tokaido را باید در مسیر Android/Obb کپی کنید.

تصاویری از محیط بازی Tokaido :

 

دانلود Tokaido برای اندروید  دانلود Tokaido برای اندروید  دانلود Tokaido برای اندروید  دانلود Tokaido برای اندروید  دانلود Tokaido برای اندروید


پسورد فایل :
کپی