آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Ego Sword 2.07 شمشیر اگو برای اندروید + نسخه مود

دانلود Ego Sword برای اندروید

Ego Sword: Idle Sword Clicker  شمشیر را رشد دهید و به قوی ترین فرد در دنیا تبدیل شوید.صفحه نمایش را لمس کنید تا هیولاها را شکست دهید، و شمشیر خود را قوی تر کنید. از حمل کردن انواع سلاح های شگفتی آفرین لذت ببرید و بازی کلیکی متفاوتی را تجربه کنید. گرافیک بازی حالت پیکسلی رترو و نوستالوژیکی دارد که از استایل انیمه گونه نیز بهره مند است. بیش از 200 نوع مختلف از شمشیر ها وجود دارد. Ego Sword: Idle Sword Clicker سبک اکشن و کلیکی را با یک دیگر ترکیب کرده است تا تجربه ای منحصر به فرد را برای شما بیافریند. سیستم تولد مجدد، سیستم تقویت شمشیر ها، و سیستم دیالوگ برای روایت داستانی جذاب را می توانید در این بازی بیابید.
Ego Sword: Idle Sword Clicker توسط بیش از نیم میلیون کاربر از سراسر جهان دانلود شده است و امتیاز 4.3 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. این بازی نقش آفرینی، برای رده سنین جوانان مناسب ارزیابی شده است و می تواند شما را برای مدت قابل توجهی سرگرم سازد. شما قادر به انجام این بازی در تبلت ها نیز خواهید بود، بدون این که با افت کیفیت و هرگونه مشکل دیگری رو به رو شوید. باگ های جزئی نسخه های پیشین برطرف شده است. Ego Sword: Idle Sword Clicker بر روی اندروید 5.1 به بالا قابل اجراست.

دانلود Ego Sword

✅ نام نرم افزارEgo Sword❤️ تعداد دانلود1677
⭐نسخه نرم افزار2.07🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5.1🔆 حجم فایل53 مگابایت

ویژگی های بازی Ego Sword: Idle Sword Clicker


- دارای بیش از 200 گونه از شمشیر ها

- سیستم تولد مجدد

- گرافیک نوستالوژیک رترو پیکسلی

- ترکیبی از سبک های نقش آفرینی، اکشن و کلیکی

- دارای روایتی جذاب در جهانی فانتزی

- امکان قوی کردن شمشیر ها

- دارای بیش از نیم میلیون کاربر

تصاویری از محیط بازی Ego Sword: Idle Sword Clicker:


دانلود Ego Sword برای اندروید  دانلود Ego Sword برای اندروید  دانلود Ego Sword برای اندروید  دانلود Ego Sword برای اندروید


پسورد فایل :
کپی