آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Super Spell Heroes 1.6.8 قهرمانان ابر اسپل برای اندروید

دانلود Super Spell Heroes برای اندروید

Super Spell Heroes  یک بازی زنده 1v1 پازلی از جادوگران و قدرت های عنصری است. با تاکتیک مناسب رنگ ها را با یک دیگر مچ کنید تا اسپل هایی حماسی ایجاد کنید و در مقابل دیگر بازیکنان مبارزه کنید تا به افسانه نهایی تبدیل شوید. در ریلم های جادویی سفر کنید و جادوگران جدید را آزاد و ارتقا دهید و آن ها را با تجهیزات منحصر به فرد تقویت کنید. خود را برای پیوستن به میدان جنگ آماده سازی. سطح جادوی خود را بالا ببرید و با دیگر پلیر ها دوئل کنید. مهارت های افسانه ای خود را در نبرد های چند نفره کنترل کنید. قهرمانان شجاع را آموزش دهید و آن ها را آزاد کنید. از بین آن ها می توان به jane  و asgard اشاره کرد. ماموریت های آن ها را کامل نمایید.
به استاد جادوهای منحصر به فرد هر قهرمان تبدیل شوید. برای ایجاد deck ای قابل احترام، صدها اسپل مختلف را جمع آوری کنید و ارتقا دهید. در سرزمین های جادویی به کاوش بپردازید و جادوگران و باس های آن ها را در ماجراجویی خود شکار کنید. بر روی تاکتیک دفاعی، یا هجومی تمرکز کنید، انتخاب با شماست. ماموریت ها را کامل سازید تا قهرمانان خود را آموزش دهید و سطح آن ها را بالاتر ببرید. به اکانت فیس بوکی خود متصل شوید و با دوستانتان ارتباط برقرار کنید. Super Spell Heroes بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های بازی Super Spell Heroes


- کاوش در سرزمین های جادویی مختلف

- تبدیل شدن به استاد مهارت های جادویی

- اتصال به اکانت فیس بوک

- ایجاد deck قدرتمند از اسپل ها

- آموزش دادن قهرمانان

- آزاد کردن جادوگران جدید

- کامل کردن ماموریت های مهیج

تصاویری از محیط بازی Super Spell Heroes :


دانلود Super Spell Heroes برای اندروید  دانلود Super Spell Heroes برای اندروید  دانلود Super Spell Heroes برای اندروید  دانلود Super Spell Heroes برای اندروید  دانلود Super Spell Heroes برای اندروید


پسورد فایل :
کپی