آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی The Last Outpost 2.4.4 آخرین پایگاه برای اندروید + نسخه مود

دانلود The Last Outpost برای اندروید

The Last Outpost  از کشتن زامبی ها یا نبرد با بیگانه ها هسته شده اید؟ دیگر موجودات فانتزی کافی است، تنها نبرد های واقعی برای بقا را تجربه کنید. در The Last Outpost شما در نقش یک سرباز در مرزهای سرزمین خود هستید. دشمنان به خون تشنه آمده اند تا به سرزمین های شما حمله کنند. شما باید استراتژی نهایی خود برای بقا را توسعه دهید، و از آن چه که واقعا برای شماست دفاع کنید و جنگ را پیروز شوید. The Last Outpost مجموعه بزرگی از سلاح های جنگی را به شما پیشنهاد می کند.
از پا تا دندان مسلح شوید و به جنگ دشمنان بروید. هر روز می توانید به شکل رایانن جایزه دریافت کنید. فعال ماندن به مدت 5 روز توانایی های شما را افزایش می دهد. شما تنها 6 گلوله برای کشتن افرادی که از مرز عبور کده اند دارید، بهتر است درست هدف بگیرید. گلوله هایتان تمام شده است؟ یک فیلم تبلیغاتی ببینید تا بتوانید بازی را ادامه دهید. در صورتی که به کانال های این بازی در شبکه های اجتماعی بپیوندید می توانید سکه های رایگان دریافت کنید. The Last Outpost به شکل کاملا رایگان در اختیار شما قرار گرفته و هر زمان که بخواهید می توانید آن را بروز کنید. به یاد داشته باشید، ترورگران همه جا هستند و باید مراقب خود باشید. The Last Outpost بر روی اندروید 4.0.3 به بالا قابل اجراست.

دانلود The Last Outpost

✅ نام نرم افزار The Last Outpost ❤️ تعداد دانلود 970
⭐نسخه نرم افزار 2.4.4 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   اندروید 5.1 به بالا 🔆 حجم فایل 50 مگابایت

ویژگی های بازی The Last Outpost


- دریافت جایزه رایگان روزانه

- مشاهده ویدیو برای گرفتن گلوله

- داشتن 6 گلوله برای افرادی که از مرز رد شده اند.

- مبارزه با دشمنان مختلف

- داشتن مجموعه بزرگی از سلاح های مختف

- گرافیک دو بعدی دوست داشتنی

- کسب امتیاز 4.7 از 5 در گوگل پلی

تصاویری از محیط بازی The Last Outpost :


دانلود The Last Outpost برای اندروید  دانلود The Last Outpost برای اندروید  دانلود The Last Outpost برای اندروید  دانلود The Last Outpost برای اندروید  دانلود The Last Outpost برای اندروید


پسورد فایل :
کپی