آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.0.43 Call of Duty Mobile نصب بازی کال اف دیوتی ندای وظیفه برای اندروید

دانلود Call of Duty Mobile برای اندروید

Call of Duty Mobile  در نقشه های بی نظیر چند نفره شرکت کنید و در مود های مختلف به نقش آفرینی بپردازید. بنیاد اصلی این بازی در نبرد های شاخ به شاخ چند نفره آن خلاصه می گردد. در این بازی شما قادر به نبرد در نقشه های کلاسیکی مختلفی خواهید بود که شامل Black Ops و سری اورجینال Modern Warfare می شود. حالت چند نفره تنها شروعی برای این بازی می باشد.در ماه های آتی شما می توانید انتظار بروزرسانی برای مود های جدید شامل بتل رویال نیز باشید.
شما قادر به آزاد کردن کاراکتر ها، سلاح ها، لباس ها، و تجهیزات مختلفی هستید. از مهارت های خود استفاده کنید تا در حالت ranked mode پیشرفت کنید. شاید بهترین ویژگی Call of Duty®: Mobile در آن باشد که به شکل رایگان می توانید آن را بازی کنید. تجربه اول شخص شوتر را با گرافیکی بی نظیر در سیستم اندرویدی خود تجربه کنید. توجه داشته باشید که برای انجام این بازی نیاز به ارتباط اینترنتی خواهید داشت. توجه داشته باشید که این بازی اخیرا منتشر شده است و در نتیجه، ممکن است برخی از امکانات آن هنوز در دسترس کاربران قرار نگرفته باشد، یا برخی از ویژگی ها ممکن است دارای باگ باشند. Call of Duty®: Mobile را می توانیدب ر روی اندروید های مختلف با توجه به سیستمی که دارید اجرا کنید.

دانلود Call of Duty: Mobile

✅ نام نرم افزارCall of Duty: Mobile❤️ تعداد دانلود15311
⭐نسخه نرم افزار1.0.43🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  4.3🔆 حجم فایل2.5 گیگ

ویژگی های بازی Call of Duty Mobile


- نبرد در مود های مختلف

- نقش آفرینی در نقشه های متنوع

- شخصی سازی کردن کاراکتر با لباس های مختلف

- وجود تجهیزات متنوع برای استفاده

- اضافه شدن مود های جدید در بروز رسانی های بعدی

- گرافیک خیره کننده و بسیار جذاب

- اضافه شدن حالت بتل رویال در بروزرسانی های بعدی


معرفی و دانلود بهترین بازی های تفنگی اندروید مقاله بررسی بهترین بازی های تفنگی می باشد.


آموزش نصب بازی Call of Duty Mobile

1 – فایل فشرده دانلود شده را از حالت فشرده خارج کنید.
2نرم افزار SAI را نصب و اجرا کنید
3 – از داخل نرم افزار SAI برروی Install Apks کلیک کنید و در پنجره باز شده، پوشه ای که در مرحله قبل از حالت فشرده خارج کردید را پیدا کنید.
4 – اکنون باید فایل اصلی بازیها و اسپلیت ها را تیکت بزنید ( هر فایلی داخل پوشه خارج شده از حالت فشرده می باشد به غیر از SAI تیک بزنید ) و اکنون روی SELECT کلیک کنید تا نصب شروع شود.

تصاویری از محیط بازی Call of Duty®: Mobile :


دانلود Call of Duty Mobile برای اندروید  دانلود Call of Duty Mobile برای اندروید  دانلود Call of Duty Mobile برای اندروید  دانلود Call of Duty Mobile برای اندروید


پسورد فایل :
کپی