آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Hexonia 1.1.33 هگزونیا برای اندروید + نسخه مود

دانلود Hexonia برای اندروید

Hexonia  یک قبیله انتخاب کنید و سرزمین خود را بسازید. دهکده های مختلف و شهر ها را تسخیر کنید تا سرزمین های خود را گسترش دهید. تکنولوژی های جدید را بیابید تا درآمد خود را افزایش دهید و لشکر خود را اماده کنید. جنگجویان، شوالیه ها، توپ های جنگی، کشتی های جنگی و بسیاری از واحد های نظامی دیگر برای انتخاب وجود دارد. استراتژی های جدید را طراحی کنید تا دشمنان خود را شکست دهید و پیروزی را بدست آورید. هر قبیله دارای محافظان خود با قدرت های منحصر به فرد آن هاست. بیش از 12 واحد ارتشی مختلف برای انتخاب وجود دارد که در نبرد های دریایی یا زمینی می توانید آن ها را به کار بگیرید. terrain generator در هر بازی جهانی منحصر به فرد را تولید می کند. این که کدام منبع جمع شود یا کدام تکنولوژی تحیق شود در دستان شماست. 4 درجه سختی برای به چالش کشیدن شما توسعه داده شده است. این بازی اکنون به زبان های انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، ژاپنی، کره ای، آلمانی و چینی ترجمه شده است.
Hexonia امتیاز 4.1 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است و می توانید از آن انتظار گرافیکی جذاب داشته باشید. بیش از نیم میلیون کاربر این بازی را دانلود کرده اند و برای اجرای آن نیاز به اندروید 4.1 به بالا خواهید داشت.

ویژگی های بازی Hexonia


- بیش از 12 نوع واحد نظامی مختلف

- جمع آوری منابع دلخواه

- تحقیق کردن تکنولوژی های جدید

- ترجمه شده به زبان های مختلف زنده دنیا

- 4 درجه سختی برای انتخاب

- تولید شدن جهان جدید در هر بازی

- هر قبیله دارای محافظان منحصر به فرد خود است.

تصاویری از محیط بازی Hexonia :


دانلود Hexonia برای اندروید  دانلود Hexonia برای اندروید  دانلود Hexonia برای اندروید  دانلود Hexonia برای اندروید  دانلود Hexonia برای اندروید


پسورد فایل :
کپی