آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Jungle Adventures 2 418.0 ماجراهای جنگل 2 برای اندروید با نسخه مود

دانلود Jungle Adventures برای اندروید

Jungle Adventures 2 یکی از بازی های آرکید برتر گوگل پلی است که دارای گرافیک بی نظیری می باشد. جنگل فروتی به مشکل بر خورده است؛ جادوگری قدرتمند تمامی میوه های جنگل را دزدیده است و به یک نامیرا بدل گشته است. ادو، ماجراجوی بیباک ما همراه با حیوانش بالیون وارد ماجراجویی ای دور و دراز می شود تا تمامی میوه ها را به جنگل محل زندگی اش بازگرداند. ادو می تواند بپرد، شنا کند و سنگ ها را پرتاب کند. علاه بر این قادر به برداشتن اشیاء هم هست و می تواند حیواناتش را تحت کنترل بگیرد تا در ماجراهایش او را کمک کنند. جهان فانتزی Jungle Adventures 2 را تجربه کنید، جایی که در آن میتوانید کاراکتر مورد علاقه خود برای بازی را انتخاب کنید و به مجموعه گسترده ای از پاورآپ ها دسترسی داشته باشید.
هم چنین می توانید از دو حیوان خود نیز در شرایط گوناگون استفاده نمایید. با لشکری از دشمنان که خود حاصل هیولاهای خطرناک دیگر هستند مبارزه کنید تا جنگل را نجات دهید. گرافیکی زیبا و گیم پلی ای یک دست و روان، تجربه ای منحصر به فرد برای شما ایجاد می کند. از پاورآپ ها و کمک دوست های جنی خود به اسم بوبو و اوا استفاده کنید. آن ها قادر به تبدیل کردن دشمنان به میوه، و همینطور شکست ناپذیر کردن شما هستند. Jungle Adventures 2 بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست.

دانلود Jungle Adventures 2

✅ نام نرم افزارJungle Adventures 2❤️ تعداد دانلود3497
⭐نسخه نرم افزار418.0🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 4.4🔆 حجم فایل48 مگابایت

ویژگی های بازی Jungle Adventures 2


- دارای بیش از 10 میلیون کاربر

- گرافیکی فوق العاده و جذاب

- بازی با کاراکتر های مختلف

- داستانی مناسب تمامی سنین

- مبارزه با دشمنان مختلف

- ارائه شده در سبک ماجراجویانه

- کسب امتیاز 4.4 از 5 در گوگل پلی

تصاویری از محیط بازی Jungle Adventures 2 :


دانلود Jungle Adventures برای اندروید  دانلود Jungle Adventures برای اندروید  دانلود Jungle Adventures برای اندروید  دانلود Jungle Adventures برای اندروید


پسورد فایل :
کپی