آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 0.50.3 Manor Diary دفترچه یادداشت منور برای اندروید با نسخه مود

دانلود Manor Diary برای اندروید

Manor Diary  به بازی های طراحی خانه خوش آمدید. آیا آماده ملاقات با همه چیز در این جا هستید؟ اینجا ملک خصوصی شما است. تعدادی اسرار پنهانی وجود دارد و تعداد زیادی از مشکلات. همه چیز خیلی قدیمی است؛ آیا می توانید خانه را تعمیر و تزیین کنید و طراحی آن را به شکل دلخواه در بیاورید؟ Manor Diary یکی از جذاب ترین بازی های طراحی خانه است. به یاد داشته باشید که در هر مرحله، تعداد محدودی از حرکات وجود دارد، بنابرین باید کارهای خود را با توجه به این محدودیت کامل سازید.
اگر از دکوراسیون خانه های بزرگ لذت می برید، می خواهید باغچه را با انواع لوازم مختلف پر کنید و طراحی دلخواه خود را ایجاد کنید، Manor Diary یکی از بهترین بازی هایی هستید که می توانید در این زمینه بیابید. match-3 level ها را کامل کنید تا ستاره هایی که لازم دارید را بدست آورید. مجموعه گسترده ای برای حالت تک نفره محیا شده است که شما را برای مدتی طولانی سرگرم سازد. البته می توانید با دوستان فیس بوکی خود نیز بازی کنید. در حالت تک نفره نیازی به داشتن ارتباط اینترنتی نیست و می توانید بازی را در حالت آفلاین انجام دهید. بیش از نیم میلیون کاربر، در مدت کم انتشار این بازی آن را دانلود کرده اند. Manor Diary را می توانید بر روی اندروید 4.0.3 به بالا اجرا کنید.

ویژگی های بازی Manor Diary


- امکان انجام بازی در حالت آفلاین

- تعمیر خانه های قدیمی و فرسوده

- جمع آوری ستاره ها برای تازه سازی بنا

- محدودیت در انجام حرکات

- یکی از بهترین بازی های دکوراسیون

- مجموعه گسترده ای از محتوا برای بازی در حالت تک نفره

- امکان ارتباط با دوستان فیس بوکی

تصاویری از محیط بازی Manor Diary :


دانلود Manor Diary برای اندروید  دانلود Manor Diary برای اندروید  دانلود Manor Diary برای اندروید  دانلود Manor Diary برای اندروید  دانلود Manor Diary برای اندروید


پسورد فایل :
کپی