آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Tsuki Adventure 1.22.8 ماجرای سوکی برای اندروید با نسخه مود + دیتا

دانلود Tsuki Adventure برای اندروید

Tsuki Adventure  بیاید مزرعه داری کنیم و از این بازی آرامش بخش همراه با سوکی لذت ببریم. دکوراسیون ها را جمع آوری کنید، و از زندگی آرامش بخش دهکده لذت ببرید. با دوستان جدید سوکی ملاقات کنید و با آن ها در تعامل باشید. سوکی خرگوشی تنها، با شغلی پر استرس و رئیسی ناسپاس با زندگی ای شلوغ و نامنظم در شهری پر سر و صدا بود. ماجرای سوکی با رسیدن نامه ای به او آغاز می شود. سوکی مزرعه هویج را در دهکده قارچ به ارث برده است. چه فرصت بی نظیری برای شروعی تازه. زندگی بیرون شهری، به دور از سر و صداها و استرس زندگی قدیمی به سوکی این امکان را داد که از چیز های ساده هم لذت ببرد. آیتم ها را جمع آوری کنید.
مناطق حومه شهر را در حالی که با سوپرایز های مختلفی مواجه می شوید مشاهده کنید. حیوانات بامزه دهکده قارچ از ملاقات با سوکی خوش حال هستند. مزرعه داری هویج ها، ماهی گیری با یوری روباهه، خواندن کتاب با چی زرافه از جمله های کارهای جذابی است که در این بازی انجام خواهید داد. در این بازی می توانید یادداشت های جدیدی از دفترچه سوکی را آزاد کنید. بازی ها آسان هستند و برای انجام آن ها کافیست فعالیتی که سوکی در طول روز انجام می دهد را مشاهده کنید. آیتم ها را برای سوکی جمع کنید تا سوکی از آن ها استفاده کند. Tsuki Adventure یک بازی idle است که نیاز چندانی به کنترل شما ندارد. این بازی را می توانید بر روی اندروید 6 به بالا اجرا کنید.

ویژگی های بازی Tsuki Adventure


- ماجراجویی و فعالیت های تازه

- مینی گیم های متنوع

- جمع آوری ماهی و هویج

- آزاد کردن یادداشت های دفترچه خاطرات

- ملاقات با حیوانات دیگر

- عدم نیاز به حضور دائمی کاربر

- کاوش نقاط مختلف حومه شهر


آموزش نصب بازی Tsuki Adventure :


1 - ابتدا فایل را دانلود و روی گوشی نصب کنید.

2 - فایل دیتا را دانلود کرده و از حالت فشرده خارج کنید.

3 - پوشه com.hyperbeard.tsuki را باید در مسیر Android/Obb کپی کنید.

تصاویری از محیط بازی Tsuki Adventure :


دانلود Tsuki Adventure برای اندروید  دانلود Tsuki Adventure برای اندروید  دانلود Tsuki Adventure برای اندروید  دانلود Tsuki Adventure برای اندروید  دانلود Tsuki Adventure برای اندروید


پسورد فایل :
کپی