آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Champion of the Fields 0.92.2 قهرمان میادین برای اندروید

دانلود Champion of the Fields برای اندروید

Champion of the Fields  یک بازی زنده فوتبالی برای اندروید است. این بازی به شکل چند پلتفرمی عرضه شده است و آن را می توانید در آیفون و کامپیوتر هم تجربه کنید. میدان های واقع گرایانه، کاراکتر های منحصر به فرد، مسابقات زنده هیجان انگیز، کنترل روان و آسان تجربه ای تماما تازه را به شما پیشنهاد می کنند. Champion of the Fields با ترکیب جوی استیک کلید ها در دقت 1+4، جذابیت فوتبال را به خوبی برای شما شبیه سازی می کند. کنترل ماهرانه و کار تیمی نتیجه مسابقه را مشخص می کند.
هر کس می تواند خود را در این بازی مهارت های خود را به نمایش بگذارد، چه یک سوپراستار و چه فردی تازه کار. تیم خود را بسازید و پلیرهای دلخواه خود را به آن دعوت کنید. آن ها را آموزش دهید و ساره های مورد علاقه خود را مدیریت کنید تا به بهترین تیم در دنیا تبدیل شوید. Champion of the Fields ارتباط اینترنتی پر سرعتی را بین کاربران ایجاد می کند تا از تجربه PVP روانی بهره مند شوید. با جوی استیک می توانید انواع حرکات استراتژیک فوتبالی نظیر جا به جا کردن مدافعان، حمله، پاس کاری، شوت زدن و ... را به سادگی انجام دهید. این بازی توسط FIFPro لایسنس شده است و در آن هزاران بازیکن واقعی را خواهید یافت. Champion of the Fields بر روی اندروید 4.2 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های بازی Champion of the Fields


- استخدام بازیکنان دلخواه به تیم

- گیم پلی روان و جذاب

- مسابقات زنده و مهیج

- رقابت بین افراد حرفه ای و تازه کار

- انجام انواع حرکات استراتژیک با جوی استیک

- مدیریت ستاره های تیم


آموزش نصب دیتا Champion of the Fields :

1 - ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و روی گوشی نصب کنید.
2- فایل دیتا را دانلود کرده و از حالت فشرده خارج کنید !
3 - پوشه com.netease.lyzdna را در مسیر Android/Obb کپی کنید.

تصاویری از محیط بازی Champion of the Fields :


دانلود Champion of the Fields برای اندروید  دانلود Champion of the Fields برای اندروید  دانلود Champion of the Fields برای اندروید  دانلود Champion of the Fields برای اندروید  دانلود Champion of the Fields برای اندروید


پسورد فایل :
کپی