آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Zoombinis 1.0.12 زامبینیز برای اندروید با دیتا

دانلود Zoombinis برای اندروید

Zoombinis  مخلوقات کوچک آبی را در پازل های جذاب و چالش بر انگیز هدایت کنید تا به خانه جدیدشان برسند. Zoombinis بازسازی بازی محبوب کلاسیک سال 1990 Journey of the Zoombinis می باشد. این موجودات آبی کوچک که هر کدام دارای شخصیت و ظاهر منحصر به فرد خود هستند از هیولایی شیطانی که خانه شان را تصاحب کرده است فرار می کنند. پلیرها باید نقش هدایت کننده را بر عهده بگیرند تا زامبینیز ها را به مکان امن Zoombiniville برسانند.
از قدرت منطق و تحلیل اطلاعات خود استفاده کنید، الگو ها را مشاهده کنید و مهارت های خود را بهبود بخشید تا بتوانید پازل های این بازی را حل کنید. پلیر ها با مجموعه ای از چالش ها که به تدریج سخت تر می شوند قرار می گیرند. 12 پازل خطرناک که هر کدام دارای 4 درجه سختی هستند، همراه با داستانی بی نظیر و کاراکتر های بامزه و خاطره انگیز را می توانید در این بازی بیابید. پس زمینه های بازی به شکل دیجیتالی طراحی شده اند و کیفیت بالایی دارند. بر روی کاراکتر ها صدا گذاری شده است و موزیک بازی از ورژن قبلی آن بازیابی شده است. اچیومنت ها و جشن ها بهبود یافته اند. موبایل هایی که دارای صفحات 6 تا 7 اینچی هستند برای سکب بهترین تجربه کاربری پیشنهاد می شوند. هم چنین از گوشی های دارای ARMv7 به بالا پشتیبانی می شود. شما می توانید این بازی را بر روی اندروید 4.1 به بالا اجرا کنید.

ویژگی های بازی Zoombinis


- دارای امتیاز 4.6 از 5 در گوگل پلی

- 12 پازل چالش بر انگیز و جذاب

- تصاویر پس زمینه با کیفیت

- موسیقی اورجینال نسخه کلاسیک بازی

- 4 درجه سختی برای هر ازل

- چالش های متنوع و جذاب

- هر کاراکتر دارای ظاهر و شخصیت منحصر به فرد خود است.


آموزش نصب بازی Zoombinis :


1 - ابتدا فایل را دانلود و روی گوشی نصب کنید.

2 - فایل دیتا را دانلود کرده و از حالت فشرده خارج کنید.

3 - پوشه edu.terc.zoombinis را باید در مسیر Android/Obb کپی کنید.

تصاویری از محیط بازی Zoombinis :


دانلود Zoombinis برای اندروید  دانلود Zoombinis برای اندروید  دانلود Zoombinis برای اندروید  دانلود Zoombinis برای اندروید  دانلود Zoombinis برای اندروید


پسورد فایل :
کپی