آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Dark Zone Defense F2P 1.2.5 دفاع منطقه تاریک برای اندروید با مود

دانلود Dark Zone Defense F2P برای اندروید

Dark Zone Defense F2P  اکنون مود بی پایان با Sekiro-like mini boss نیز را می توانید تجربه کنید. این بازی ترکیبی از سبک کلاسیک آرکید شوتر، roguelike و استراتژی است. یادگیری قوانین ابتدایی بازی بسیار ساده است و در کمترین زمان ممکن انجام می شود؛ اما استاد شدن بسیار چالش بر انگیز است. هر چیزی در بازی منحصر به فرد می باشد. بنابرین هر بار که بازی را ریستارت کنید حس تازه ای را از حالت چالش بر انگیز جدید تجربه خواهید کرد. هیچ حرکتی وجود ندارد، توسط تاریکی محاصره شده اید. بیش از 20 سلاح، 50 مهارت و توانایی مختلف وجود دارد که صدها استایل مختلف برای بازی شما می تواند پدید بیاورد.
با 10 ها هیولا می توانید به نقش آفرینی بپردازید. باس ها واقعا قدرتمند هستند و شکست دادن آن ها کار سختی می باشد. گرافیک بازی Full HD است و تجربه ای تازه به شما می بخشد. Dark Stage شروع واقعی است؛ تا Dark Stage مبارزه کنید تا این بازی را با همه ویژگی هایش تجربه کنید. در نسخه فعلی بازی آشن های جدیدی اضافه شده است و هزینه تحقیق کاهش یافته است. کلاس جدید مهندس نیز به بازی اضافه شده است که می توانید از آن استفاده کنید. Dark Zone Defense F2P بر روی اندروید 4.1 به بلاا قابل اجراست.

ویژگی های بازی Dark Zone Defense F2P


- گرافیکی جذاب با کیفیت بالا

- اضافه شدن کلاس جدید مهندس

- یادگیری سریع با مراحلی چالش بر انگیز

- هر چیزی در بازی تازه خواهد بود.

- باس ها بسیار قدرتمند هستند.

- بیش از 20 سلاح مختلف وجود دارد.

- قادر به استفاده از بیش از 50 مهارت مختلف خواهید بود.

تصاویری از محیط بازی Dark Zone Defense F2P :


دانلود Dark Zone Defense F2P برای اندروید  دانلود Dark Zone Defense F2P برای اندروید  دانلود Dark Zone Defense F2P برای اندروید  دانلود Dark Zone Defense F2P برای اندروید  دانلود Dark Zone Defense F2P برای اندروید


پسورد فایل :
کپی