آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Clean Road 1.6.51 پاک سازی جاده برای اندروید با نسخه مود

دانلود Clean Road برای اندروید

Clean Road صفحه گوشی خود را لمس کنید و دست خود را بر روی آن بکشید تا ماشین برف روب را تحت کنترل خود بگیرید. از موانعی که در سر راهتان است اجتناب کنید و افراید که در برف گیر افتاده اند را کمک کنید تا از خانه هایشان خارج شوند. ماشین خود را ارتقا دهید تا در مقابل قوی ترین طوفان های برف مقاوت کنید. Clean Road یکی از محبوب ترین بازی های گوگل پلی است که برای بیش از 10 میلیون بار توسط افراد مختلف از سراسر جهان دانلود شده است.
چیزی که این بازی را بیش از هر چیزی محبوب کرده است گرافیک جذاب و ظاهر ساده آن می باشد. در هر مکانی می توانید از انجام این بازی لذت ببرید و خود را سرگرم کنید. طراحی Clean Road به گونه ای است که تمامی سنین می توانند از انجام آن لذت ببرند. این بازی امتیاز 4.6 از 5 را در گوگل پلی از کاربران خود دریافت کرده است و یکی از بهترین بازی های شبیه سازی به شمار می رود. به تدریج موانعی که در سر راهتان قرار می گیرد به تدریج بیشتر می شود و مراحل چالش بر انگیز تر می شوند، به شکلی که باید با دقت بالایی برف ها را از سر راه افراد دیگر بردارید. Clean Road به گونه ای توسعه داده شده است که قادر به اجرای آن بر روی تبلت ها نیز باشید. این بازی بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست.

دانلود Clean Road

✅ نام نرم افزارClean Road❤️ تعداد دانلود2136
⭐نسخه نرم افزار1.6.51🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 4.4🔆 حجم فایل44 مگابایت

ویژگی های بازی Clean Road


- گرافیک ساده دوست داشتنی

- امتیاز بالای 4.6 از 5 در گوگل پلی

- دانلود شده برای بیش از 10 میلیون بار

- کنترل کاربری دوستانه

- مناسب برای تمامی سنین

- حل شدن باگ های نسخه پیشین

- ارتقا دادن ماشین برف روب

تصاویری از محیط بازی Clean Road :


دانلود Clean Road برای اندروید  دانلود Clean Road برای اندروید  دانلود Clean Road برای اندروید  دانلود Clean Road برای اندروید  دانلود Clean Road برای اندروید


پسورد فایل :
کپی