آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی BAD 2 BAD: EXTINCTION 3.0.5 انقراض برای اندروید با مود

دانلود BAD 2 BAD: EXTINCTION برای اندروید

BAD 2 BAD: EXTINCTION  دارای کاراکتر ها و داستانی جذاب، جهانی باز برای بقا، مجموعه ای گسترده از انتخاب ها برای اصلاح تفنگ ها، 60 سلاح و زره مختلف واقع گرایانه، سیستم نبرد آینده نگرایانه با هوش مصنوعی قدرتمند، نقشه های تصادفی و ماموریت های حاشیه ای است. شما می توانید با بیش از 20 کاراکتر مختلف بازی کنید و در جهانی متفاوت به نقش آفرینی بپردازید. در ورژن تازه این بازی 5 نژاد جدید به عنوان دشمن شما معرفی شده اند که شامل زامبی هایی که wilder نامیده می شوند، pureblood ها، underdog ها، amazoness ها، tailess legion می شود. هر کدام از این نژاد ها دارای مشخصه های منحصر به فرد خود هستند.
شما می توانید سلاح های خود را اصلاح کنید و کاراکتر خود را به گونه ای که دوست دارید تغییر دهید. سلاح ها و تجهیزات جدید، لباس ها، و کاراکتر های دیگر به زودی اضافه می شوند. نیروهای ویژه خود را ایجاد کنید. در نبرد های شدید این بازی شرکت کنید و مهارت خود را بالا ببرید. بیش از 1 میلیون پلیر BAD 2 BAD: EXTINCTION را دانلود کرده اند. این بازی امتیاز 4.5 از 5 را در گوگل پلی دریافت کرده است و برای رده سنی +7 سال مناسب ارزیابی شده است. این بازی را می توانید بر روی اندروید 4.4 به بالا اجرا کنید.

دانلود BAD 2 BAD: EXTINCTION

✅ نام نرم افزارBAD 2 BAD: EXTINCTION❤️ تعداد دانلود2206
⭐نسخه نرم افزار3.0.5🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 4.4🔆 حجم فایل98 مگابایت

ویژگی های بازی BAD 2 BAD: EXTINCTION


- تلاش برای بقا در جهانی خشن

- مبارزه با 5 نژاد مختلف

- تولید تصادفی نقشه ها

- بیش از 60 سلاح و زره برای نقش آفرینی

- بیش از 20 کاراکتر برای بازی

- نبرد های آینده نگرایانه با مکانیسمی جدید

- امکان ارتقا دادن تجهیزات

تصاویری از محیط بازی BAD 2 BAD: EXTINCTION :


دانلود BAD 2 BAD: EXTINCTION برای اندروید  دانلود BAD 2 BAD: EXTINCTION برای اندروید  دانلود BAD 2 BAD: EXTINCTION برای اندروید  دانلود BAD 2 BAD: EXTINCTION برای اندروید  دانلود BAD 2 BAD: EXTINCTION برای اندروید  دانلود BAD 2 BAD: EXTINCTION برای اندروید


پسورد فایل :
کپی