آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Minecraft Earth 0.32 | نصب بازی ماین کرافت زمین برای اندروید با مود

دانلود Minecraft Earth برای اندروید

Minecraft Earth  بعد تازه ای از بازی ماین کرافت را تجربه کنید. که توسط سازنده دو بازی ماین کرافت و Minecraft: Story Mode - Season Two عرضه شده است. این بازی با فناوری واقعیت مجازی، دنیای ماینکرفت و دنیای واقعی را در هم می آمیزد و تجربه ای فوق العاده به بازیکنان می بخشد. به انجمن سازندگان و کاوشگران بپیوندید، منابع مختلف را جمع آوری کنید و در دنیای واقعیت افزوده سازه هایی رویایی بسازید. شما می توانید با دیگران در یک تیم قرار بگیرید و به ماجراجویی بپردازید. با همراهی با دیگران، قادر به ساخت سازه های بزرگ تر و جذاب تری خواهید بود. جهانی جدید را تجربه کنید، و تغییر آن را در طول گذشت زمان مشاهده کنید.
موب های منحصر به فردی مانند moobloom نیز وجود دارند. از آن ها در سازه های خود استفاده کنید. Minecraft Earth اشیای ماینکرفت را در زمین های واقعی اضافه می کند. بسیاری از باگ های نسخه های قبلی برطرف شده است. نکته جالب در مورد Minecraft Earth این است که هرچند این بازی هنوز در حالت آزمایشی قرار دارد، بیش از 1 میلیون نفر آن را دانلود کرده اند. ممکن است در انجام این بازی با تبلت ها به مشکل بخورید، هرچند انتظار می رود که چنین مشکلاتی در نسخه های بعدی برطرف شود. Minecraft Earth از انواع عناصری که در دنیای ماینکرفت وجود دارند پشتیبانی می کند و این امکان را به شما می دهد که در نقاط مختلف، عناصر دلخواه خود را قرار دهید. Minecraft Earth بر روی اندروید 8 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های بازی Minecraft Earth


- دارای بیش از یک میلیون کاربر

- ساخت انواع سازه های باورنکردنی

- حل شدن باگ نسخه های قبلی

- به کار بردن تکنولوژی واقعیت افزوده

- گرافیک قابل قبول و جذاب در دنیای واقعی

- موب های منحصر به فرد

- وجود عناصر مختلف دنیای ماینکرفت

- هم تیمی شدن با سایر پلیر ها


تصاویری از محیط نرم افزار Minecraft Earth :

دانلود Minecraft Earth برای اندروید  دانلود Minecraft Earth برای اندروید  دانلود Minecraft Earth برای اندروید  دانلود Minecraft Earth برای اندروید


لیست دانلود
پسورد فایل :
کپی