آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Stardew Valley 1.5.6.52 دره استاردیو برای اندروید با دیتا و مود

دانلود Stardew Valley برای اندروید

Stardew Valley

 یکی از بازی های منتخب گوگل پلی است که با گرافیکی ساده، گیم پلی ای به شدت اعتیاد آور دارد. در Stardew Valley به مزرعه داری خواهید پرداخت. بیش از 50 ساعت گیم پلی وجود دارد و پایان بازی باز است. به شکل خودکار کارهایی که در طول بازی انجام داده اید ذخیره می شود. گزینه های زیادی پیش روی شما خواهد بود. می توانید زمین های خالی خود را به مزارعی زیبا و پر ثمره تبدیل کنید. امکان پرورش دادن انواع حیوانات و گیاهان وجود دارد. خانه مزرعه دار خود را شخصی سازی کنید. بیش از 100 ها گزینه در اختیار شما قرار می گیرد. می توانید بین 12 نفر انتخاب کنید و با آن ها ازدواج نمایید. به عضوی از انجمن بزرگ این بازی تبدیل شوید و ماموریت های جانبی را به پایان برسانید. غارهایی اسرار آمیز و بزرگ وجود دارند. در هر کدام از آن ها می توانید گنجینه های ارزشمندی را بیابید.
اما مراقب باشید، چرا که هیولاهایی خطرناک از این گنجینه ها محافظت می کنند. با خیال راحت به ساحل بروید و به ماهیگیری بپردازید. با محصولاتی که برداشت کرده اید، غذاهایی خوش مزه درست کنید. Stardew Valley برای سیستم عامل اندروید بازسازی شده و بسیاری از ویژگی های آن بهینه شده است. می توانید با جوی استیک های مجازی بازی کنید، یا دسته خود را به گوشی متصل کنید و با آن به نقش آفرینی بپردازید. Stardew Valley امتیاز بالای 4.7 از 5 را در گوگل پلی کسب کرده است و می توانید آن را بر روی اندروید 4.4 به بالا اجرا کنید.

دانلود Stardew Valley

✅ نام نرم افزارStardew Valley❤️ تعداد دانلود1758
⭐نسخه نرم افزار1.5.6.52🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 4.4 به بالا🔆 حجم فایل120 , 98 مگابایت

ویژگی های بازی Stardew Valley


- گرافیک ساده دو بعدی

- مزرعه داری با گزینه های مختلف

- بیش از 50 ساعت گیم پلی

- انجام ماموریت های فصلی و جانبی

- یکی از بازی های منتخب گوگل پلی

- کسب امتیاز بالای 4.7 از 5

- امکان کنترل بازی با دسته

- پرورش انواع گیاهان و حیوانات


آموزش نصب بازی Stardew Valley :


1 - ابتدا فایل را دانلود و روی گوشی نصب کنید.

2 - فایل دیتا را دانلود کرده و از حالت فشرده خارج کنید.

3 - پوشه com.chucklefish.stardewvalley را باید در مسیر Android/Obb کپی کنید.

تصاویری از محیط بازی Stardew Valley :


دانلود Stardew Valley برای اندروید  دانلود Stardew Valley برای اندروید  دانلود Stardew Valley برای اندروید  دانلود Stardew Valley برای اندروید  دانلود Stardew Valley برای اندروید


پسورد فایل :
کپی