آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود 6.2.5 Beggar Life بازی زندگی فقیرانه برای اندروید + نسخه مود

دانلود Beggar Life برای اندروید

Beggar Life از جمله بازی های idle جذاب می باشد که مشابه آن را احتمالا ندیده اید. به فرد محتاج کمک کنید تا وضعیت مالی بهتری پیدا کند. با ضربه بر روی صفحه نمایش مقدار در آمد خود را بالا ببرید. با استخدام افراد محتاج دیگر، ثروت بیشتری بدست آورید! می توانید ظرفیت درآمد خود را با کمک هنرمندان، بازیکنان فوتبال، دانشمندان، دکترها، قاضی ها، شاه، یا بیگانه ها افزایش دهید. با خرید و فروش حتی می توانید در آمد خود را بالاتر ببرید. هر کدام از افراد محتاج داستان منحصر به فرد خود را دارند. زمانی که از داستان آن ها با خبر شوید، بیشتر به آن ها می خواهید کمک کنید. بر روی صفحه نمایش تا می توانید سریع ضربه بزنید.

علاوه بر این می توانید آثار هنری را به فروش برسانید و از آن طریق نیز کسب درآمدی داشته باشید. Beggar Life با بیش از 5 میلیون کاربر؛ یکی از محبوب ترین بازی های ارائه شده idle در گوگل پلی می باشد که امتیاز نسبتا بالای 4.5 از 5 را دریافت کرده است. پس از ثروت مند شدن؛ حتی می توانید لباس های بیشتری را خریداری کنید و آثار هنری معروف را جمع آوری کنید. Beggar Life گرافیکی ساده و در عین حال سرگرم کننده دارد. اگرچه این بازی به شکل رایگان ارائه شده است؛ تبلیغات در آن چندان به چشم نمی خورند و تنها در صورت انتخاب کاربر به نمایش در می آیند. Beggar Life بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست. دانلود بازی Idle Planet Miner و دانلود بازی Bacterial Takeover نیز از سری بازی های کلیکی اندروید می باشند.

ویژگی های بازی Beggar Life


- گرافیک ساده دو بعدی

- پوسته های مختلف برای کاراکتر

- جمع آوری کارت افراد فقیر

- کسب درآمد بیشتر با فروش محصولات

- بدست آوردن سکه با ضربه زدن روی صفحه

- دارای بیش از 5 میلیون کاربر

- جمع آوری آثار هنری مختلف

- کمک گرفتن از ستاره های مشهور سینما و فوتبال

تصاویری از محیط بازی Beggar Life :

 

دانلود Beggar Life برای اندروید    دانلود Beggar Life برای اندروید    دانلود Beggar Life برای اندروید    دانلود Beggar Life برای اندروید    دانلود Beggar Life برای اندروید


پسورد فایل :
کپی