آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 2.2.0 Heroes Restaurant نصب بازی رستوران قهرمان ها برای اندروید + مود

دانلود Heroes Restaurant برای اندروید

Heroes Restaurant هیولاها را شکار کنید و مواد خوراکی آن ها را جمع آوری کنید. غذاهایی خوشمزه با این مواد اولیه منحصر به فرد تهیه کنید و رستوران خود را باز کنید. لباس های مختلف جمع آوری کنید و قهرمان های خود را با آن ها بپوشانید. دهکده خود را با ساختمان هایی جذاب تزیین کنید. و در نهایت با قهرمانان، جهان را نجات دهید. این بازی RPG با وجود سیستم ساده ای که دارد، ژانری پیچیده را به نمایش می گذارد.

قهرمان ها و دهکده را می توان آزادانه تغییر داد و تزیین کرد. این بازی دارای داستانی با استایل JRPG می باشد. کنترل کاراکترها کاری آسان است و حالت استراتژیک دارد. گرافیک بازی دوستانه و بامزه است که آن را مناسب باری تمامی سنین می کند. Heroes Restaurant با انواع سیستم های اندرویدی از جمله تبلت ها سازگار است و بدون افت کیفیت نشان داده می شود. طراحی کاراکتر هابا استایل انیمه مانند انجام شده است و ظاهری جذاب دارد. در این بازی دو بعدی غذاهای مختلفی را خواهید پخت. این بازی یکی از بازی های منتخب گوگل پلی است که در مدت کم انتشار خود هواداران زیادی را به خود جذب کرده است. دنبال کردن بازی آسان می باشد و مراحل اول ساده طراحی شده اند تا با نحوه بازی کردن سریع تر آشنا شوید. Heroes Restaurant بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های بازی Heroes Restaurant


- طراحی انیمه مانند و چشم گیر

- مناسب برای تمامی سنین

- دارای عناصر نقش آفرینی و استراتژیک

- شخصی سازی کردن ظاهر کاراکترها

- منتخب در گوگل پلی

- سازگار با تبلت ها و صفحات بزرگ

- پخت و پز غذاهای نامعمول

- کنترل آسان کاراکترها

 

آموزش نصب نسخه عادی :


1 – فایل فشرده دانلود شده را از حالت فشرده خارج کنید.
2 – نرم افزار SAI را نصب و اجرا کنید (  این فایل با نام SAI همراه فایل دانلود شده می باشد )
3 – از داخل نرم افزار SAI برروی Install Apks کلیک کنید و در پنجره باز شده، پوشه ای که در مرحله قبل از حالت فشرده خارج کردید را پیدا کنید.
4 – اکنون باید فایل اصلی بازیها و اسپلیت ها را تیکت بزنید ( هر فایلی داخل پوشه خارج شده از حالت فشرده می باشد به غیر از SAI تیک بزنید ) و اکنون روی SELECT کلیک کنید تا نصب شروع شود.

تصاویری از محیط بازی Heroes Restaurant :

دانلود Heroes Restaurant برای اندروید  دانلود Heroes Restaurant برای اندروید  دانلود Heroes Restaurant برای اندروید  دانلود Heroes Restaurant برای اندروید  دانلود Heroes Restaurant برای اندروید


پسورد فایل :
کپی