آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.9 Slap Kings | نصب بازی پادشاهان سیلی برای اندروید

دانلود Slap Kings برای اندروید

Slap Kings بازی اکشن جذابی است که می تواند شما را برای مدت قابل توجهی سرگرم کند. به دشمنانتان سیلی بزنید و به بهترین سیلی زن تبدیل شوید. خود را آماده کنید. نشانه بگیرید و با نهایت قدرت خود سیلی بزنید. سیلی زدن نوبتی است. در هر نوبت شما یا رقیبتان سیلی خواهد زد. هرکسی که محکم تر سییلی بزند با رقیب جدیدی رو به رو می شود. بیش از 10 میلیون کاربر این بازی را دانلود کرده اند. گیم پلی بازی بهتر شده است و باگ های قبلی برطرف شده اند. این بازی امتیاز 4.5 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. در زمان مناسب نشانه بگیرید و در صورت رقیب خود سیلی بزنید. قدرت و سلامتیتان را بهبود بخشید تا رقیب هایتان را پشت سر بگذارید.

برای سیلی زدن کافیست روی صفحه گوشی خود در زمان درست ضربه بزنید. هر سیلی ای که می خورید مقداری از جانتان را کم خواهد کرد. باید حواستان باشد که پیش از تمام شدن سلامتیتان، رقیبتان را شکست دهید. Slap Kings اگرچه گرافیک ساده ای دارد، اما صدا و جلوه های اکشن آن باعث شده است که پلیرها از آن لذت ببرند. سطح خود را بالا ببرید و رقیبتان را شکست دهید. با دادن سکه می توانید سلامتیتان را بالاتر ببرید. علاوه بر این قادر به افزایش قدرت ضربه های خود خواهید بود. Slap Kings بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست.


دانلود Slap Kings

✅ نام نرم افزارSlap Kings❤️ تعداد دانلود1759
⭐نسخه نرم افزار1.9🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 4.4🔆 حجم فایل94 و 65 مگابایت

ویژگی های بازی Slap Kings


- دارای بیش از 10 میلیون پلیر

- مناسب برای خالی کردن خشم

- گرافیک جالب و خنده دار

- افزایش دادن سلامتی با سکه

- افزایش دادن قدرت ضربه با سکه

- سازگار با اندروید های نسبتا قدیمی

- کسب امتیاز 4.5 از 5 در گوگل پلی

- اهمیت داشتن سرعت عمل

تصاویری از محیط بازی Slap Kings :


دانلود Slap Kings برای اندروید  دانلود Slap Kings برای اندروید  دانلود Slap Kings برای اندروید  دانلود Slap Kings برای اندروید  دانلود Slap Kings برای اندروید


پسورد فایل :
کپی