آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی Vampire's Fall 1.17.176 | نصب بازی سقوط خون آشام برای اندروید

دانلود Origins RPG برای اندروید

Vampire's Fall: Origins RPG بازی تاکتیکی نقش آفرینی جذابی است که در جهانی باز نقش آفرینی می کنید. نقشه بزرگی برای کاوش وجود دارد. مکان های پنهان را بیابید، مهارت های خود را آزاد کنید و هیولاها را بکشید. استایل مبارزه خود را طراحی کنید. می توانید نسل کاراکتر خود را تغییر دهید. می توانید سپر هار ا بشکنید، رعد و برق نازل کنید یا حرکات آکروباتیک در مبارزه های خود انجام دهید. این بازی برای بیش از یک میلیون بار دانلود شده است. عدم وجود سیستم پرداخت برای برنده شدن، وجود عناصر RPG در کنار اگشن، سه درخت با بیش از 53 مهارت و توانایی از جمله ویژگی های این بازی هستند.

Vampire's Fall: Origins RPG به 4 زبان جدید ترجمه شده است. موسیقی های پس زمینه جذابی شما را در طول بازی همراهی خواهد کرد. باگ های بازی برطرف شده است و اکنون می توانید از جوی استیک بدون مشکل استفاده کنید. بیش از 1 میلیون کاربر این بازی را دانلود کرده اند. Vampire's Fall: Origins RPG امتیاز 4.6 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. داستان بازی جذاب است و گیم پلی آن می تواند اعتیاد آور باشد. توسعه دهندگان این بازی، آن را به گونه ای طراحی کرده اند که بدون هیچ پرداخت درون برنامه ای بتوانید در آن پیشرفت کنید و آن را به پایان برسانید. Vampire's Fall: Origins RPG برای تبلت ها هم بهینه سازی شده است. این بازی را می توانید بر روی اندروید 4.4 به بالا اجرا کنید.


دانلود Vampire's Fall

✅ نام نرم افزار Vampire's Fall ❤️ تعداد دانلود 2205
⭐نسخه نرم افزار 1.17.176 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   اندروید 4.4 به بالا 🔆 حجم فایل 100 مگابایت

ویژگی های بازی Vampire's Fall: Origins RPG


- دارای بیش از 1 میلیون کاربر

- موسیقی های حماسی و جذاب

- کسب امتیاز بالای 4.6 از 5 در گوگل پلی

- جهانی باز برای کاوش

- وجود عناصر RPG در کنار تاکتیکی

- انتخاب کردن نسل کاراکتر

- تعامل داشتن با کاراکترها

- دارای نقشه کوچک برای پیدا کردن راحت تر نقاط

تصاویری از محیط بازی Vampire's Fall: Origins RPG :


دانلود Origins RPG برای اندروید  دانلود Origins RPG برای اندروید  دانلود Origins RPG برای اندروید  دانلود Origins RPG برای اندروید  دانلود Origins RPG برای اندروید


پسورد فایل :
کپی