آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.0.6 Ares Virus نصب نسخه جدید ویروس آرس برای اندروید + مود

دانلود Ares Virus برای اندروید

Ares Virus بازی جذابی با بیش از 1 میلیون پلیر است. آیا در شرایط سخت همچنان مهربان و راست گو باقی می مانید یا از غرایزتان پیروی می کنید و دست به هرکاری برای زنده ماندن میزنید؟ انتخاب خود را در این بازی دو بعدی RPG بکنید. آخر الزمان فرا رسیده است. شهر ها در خطر ویروس آرس قرار دارند. زامبی ها در همه جا به چشم می خورند. اگر می خواهید زنده بمانید باید مبارزه کنید. هیولاها هوشمند هستند و شکست دادن آن ها کار دشواری است. شرایط سخت می تواند در طبیعت انسان اثر بگذارد و چنین چیزی در این بازی به خوبی به چشم می خورد. شما یکی از اعضای S.O.T هستید که ماموریتتان پیدا کردن واکسن برای این ویروس مهلک است. چه تصمیمی می گیرید؟

Ares Virus بازی شوتر جذابی است که گیم پلی ای اعتیاد آور دارد. می توانید از سلاح ها و استراتژی های مختلف برای شکست دادن دشمنانتان استفاده کنید. این بازی به خوبی تم آخرالزمانی را شبیه سازی کرده است. باید منابع مختلف را جمع آوری کنید، غذا تولید کنید، و با دارو ها سالم بمانید. دو جوی استیک مجازی برای کنترل کاراکتر و سلاح او طراحی شده که هر چند در ابتدا کار کردن با آن ها مشکل به نظر می رسد، به سرعت با آن آشنا خواهید شد. Ares Virus را می توانید بر روی اندروید 4.1 به بالا اجرا کنید.

ویژگی های بازی Ares Virus


- دارای بیش از 1 میلیون کاربر

- بهبود پیدا کردن ویژگی های بازی

- کنترل کاراکتر با دو جوی استیک

- جمع آوری منابع مختلف

- اهمیت داشتن تصمیم های بازیکن

- جهانی آخرالزمانی و تاریک

- مبارزه با زامبی ها و هیولاهای هوشمند

- کسب امتیاز 4 از 5 در گوگل پلی

تصاویری از محیط بازی Ares Virus :


دانلود Ares Virus برای اندروید  دانلود Ares Virus برای اندروید  دانلود Ares Virus برای اندروید  دانلود Ares Virus برای اندروید  دانلود Ares Virus برای اندروید  دانلود Ares Virus برای اندروید


پسورد فایل :
کپی