آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 7.0.9 Dungeon Crusher | نصب بازی له کنندگان دانجئون برای اندروید

دانلود Dungeon Crusher برای اندروید

Dungeon Crusher این بازی را با یک انگشت می توانید انجام دهید. اگرچه گیم پلی این بازی ساده است، به سرعت معتاد آن خواهید شد. این بازی برای افراد تنبل طراحی شده است و نیازی به وقت گذاشتن ندارد. کاراکترهای شما در دانجئون کاوش می کنند، حتی زمانی که شما آفلاین هستید. هر زمان که دوست داشتید می توانید چیزهای ارزشمندی که آن ها جمع آوری کرده اند را برای خودتان بردارید. قهرمان هایی که جمع کرده اید را می توانید لول آپ کنید و از آن ها برای رقابت با سایر بازیکنان دیگر از سراسر جهان استفاده کنید. بیش از 100 کاراکتر منحصر به فرد در این بازی گنجانده شده است. می توانید از 9 مهارت کاراکتر خود برای شکست دادن دشمنانتان استفاده کنید.

با شکست دادن هیولاها غنائم ارزشمندی کسب خواهید کرد. با بیش از 1000 دستور العمل مختلف، غآیتم های جدید بسازید. کلن تشکیل دهید و آن را توسعه دهید. 8 درخت علمی با بیش از 100 مهارت مختلف وجود دارد. در حالت pvp با سایر بازیکنان مبارزه کنید. بیش از 10 مکان چشم گیر در این بازی گنجانده شده است. با انجام ماموریت ها و وظایف روزانه، پاداش های بیشتری کسب کنید. بیش از 10 هزار سطح مختلف در این بازی گنجانده شده است که شما را برای مدت قابل توجهی سرگرم خواهد کرد. Dungeon Crusher بر روی اندورید 5.1 به بالا قابل اجراست.


دانلود Dungeon Crusher

✅ نام نرم افزارDungeon Crusher❤️ تعداد دانلود708
⭐نسخه نرم افزار7.0.9🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5.1🔆 حجم فایل112 مگابایت

ویژگی های بازی Dungeon Crusher


- دارای مود های مختلف برای بازی

- کسب جایزه حتی در حالت آفلاین

- باز کردن کاراکتر های جدید

- آزاد کردن مهارت های قدرتمند

- مبارزه با سایر بازیکنان از سراسر جهان

- مبارزه های تصادفی با سایر بازیکنان

- دارای بیش از 10 هزار سطح

- 8 درخت مهارت با بیش از 100 توانایی

تصاویری از محیط بازی Dungeon Crusher :

دانلود Dungeon Crusher برای اندروید  دانلود Dungeon Crusher برای اندروید  دانلود Dungeon Crusher برای اندروید  دانلود Dungeon Crusher برای اندروید  دانلود Dungeon Crusher برای اندروید


لیست دانلود
پسورد فایل :
کپی