آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.12.91 My Fishing World بازی جهان ماهیگیری برای اندروید

دانلود My Fishing World برای اندروید

My Fishing World گرافیکی زنده و مکان های واقع گرایانه ای دارد که ماهی گیری را برای شما لذت بخش تر خواهد کرد. از افکت های بصری جذاب این بازی لذت ببرید. وضعیت آب و هوایی تغییر می کند. علاوه بر این چرخه شبانه روزی در بازی گنجانده شده است. رابط کاربری بازی دوستانه بوده و گیم پلی آن به گونه ای طراحی شده است که حوصله تان سر نرود. می توانید گفت و گوی آنلاین هم در بازی تجربه کنید. مجموعه بزرگی از قلاب های ماهیگیری در اختیارتان قرار می گیرد. هر کدام از آن ها برای گونه خاصی از ماهی ها به کارتان می آید. می توانید هیولاهایی نایاب و بسیار ارزشمند را با این قلاب ها شکار کنید.

با انجام فعالیت های مختلف، پاداش های متنوعی دریافت خواهید کرد. آلبومی وجود دارد که تمام پیروزی های شما در آن ثبت می گردد و اطلاعاتی همچون مکان و زمانی که آن موفقیت را کسب کرده اید در آن ثبت می گردد. در مورد هر ماهی ای که در بازی مشاهده می کنید، اطلاعاتی نیز نشان داده می شود. این اطلاعات واقعی هستند. My Fishing World نیازی به اینترنت ندارد و در حالت کاملا آفلاین می توانید آن را دنبال کنید. در نسخه جدید بازی، مکان پنهان تازه ای اضافه شده است. برای این مکان پنهان، ادآن تازه ای نیز اضافه شده است. My Fishing World را می توانید بر روی اندروید 4.4 به بالا اجرا کنید.دانلود بازی Monster Fishing و دانلود فیشینگ هوک از سری بازی های مایگیری اندروید می باشند.

ویژگی های بازی My Fishing World


- دارای بیش از 1 میلیون کاربر

- مشاهده مشخصه های مختلف ماهی

- اضافه شدن مکان های تازه برای ماهیگیری

- دفترچه ای با موفقیت های بازیکن

- قلاب های مختلف ماهیگیری

- گرفتن ماهی های نایاب و ارزشمند

- لیدربرد برای رقابت با سایر بازیکنان

- گیم پلی حساب شده و سرگرم کننده

تصاویری از محیط بازی My Fishing World :


دانلود My Fishing World برای اندروید  دانلود My Fishing World برای اندروید  دانلود My Fishing World برای اندروید  دانلود My Fishing World برای اندروید  دانلود My Fishing World برای اندروید


پسورد فایل :
کپی