آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.0.4 Nameless Cat - نصب بازی گربه بدون نام برای اندروید + مود

دانلود Nameless Cat برای اندروید

Nameless Cat گربه ای بی نام که در جهانی عجیب گرفتار شده است، ماجراجویی خود را آغاز می کند تا به صاحبش برگدد. در طول راه برگشتش، با موجودات، سختی ها و آزمون هایی مختلف مواجه می شود. آیا او در نهایت می تواند به تمامی سختی های چالش بر انگیز فارغ بیاید، دشمنان را شکست دهد و به صاحبش برگدد؟ ماجراجویی دوست داشتنی را تجربه کنید. داستان بازی دوست داشتنی می باشد و از دید گربه بیان می شود. 3 چپتر با بیش از 40 سطح وجود دارد. با باس ها مبارزه خواهید کرد. حرکات ویژه ای را خواهید آموخت که به شما در شکست دادن دشمنان استفاده می کند. در نقش گربه ای بامزه بازی کنید، با حیوانات دیگر گفت و گو کنید، هیولاها را شکست دهید، گنجینه ها را جمع آوری کنید، و به تدریج خاطراتتان را بیاد بیاورید. گرافیک بازی از استایل پیکسلی و رترو الهام گرفته شده است.

Nameless Cat امتیاز بالای 4.8 از 5 را در گوگل پلی کسب کرده است. با وجود سبک خاص گرافیکی بازی، حرکت کاراکتر ها انیمیشنی مناسب دارد. موسیقی های بازی به گونه ای هستند که شما را به اعماق دنیای فانتزی این بازی می برند. همین آهنگ ها، زمانی که با هیولاها مواجه می شوید هیجان انگیز می شوند و مو را به تن شما سیخ می کنند. Nameless Cat بر روی اندروید های مختلف با توجه به سیستمی که دارید قابل اجراست.

ویژگی های بازی Nameless Cat


- موجودات مختلف و اسرار آمیز

- جهانی فانتزی و متفاوت

- گرافیک پیکسلی با سبک رترو

- موسیقی های فوق العاده و اورجینال

- کسب امتیاز بالای 4.8 از 5 در گوگل پلی

- داستانی گرم و دوست داشتنی

- انیمیشن فوق العاده برای حرکت کاراکترها

- استفاده از حرکات ویژه برای شکست دشمنان

تصاویری از محیط بازی Nameless Cat :


دانلود Nameless Cat برای اندروید  دانلود Nameless Cat برای اندروید  دانلود Nameless Cat برای اندروید  دانلود Nameless Cat برای اندروید  دانلود Nameless Cat برای اندروید

 

آموزش نصب نسخه عادی :

1 – فایل فشرده دانلود شده را از حالت فشرده خارج کنید.
2 – نرم افزار SAI را نصب و اجرا کنید (  این فایل با نام SAI همراه فایل دانلود شده می باشد )
3 – از داخل نرم افزار SAI برروی Install Apks کلیک کنید و در پنجره باز شده، پوشه ای که در مرحله قبل از حالت فشرده خارج کردید را پیدا کنید.
4 – اکنون باید فایل فشده داخل بسته کنار فایل SAI را تیک بزنید و روی select کلیک کند



پسورد فایل :
کپی