آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 1.4 Elemental Dungeon نصب بازی دانجئون عنصری برای اندروید

دانلود Elemental Dungeon برای اندروید

Elemental Dungeon بازی ای ماجراجویانه با گرافیک پیکسلی است که در آن بازیکنان وارد دانجئون های مختلف می شوند. گیم پلی ماجراجویانه RPG و اکشن بازی، دانجئون های پیکسلی نامحدودی را پیش روی شما قرار می دهد. جایی که در آن قادر به استفاده از طلسم های قدرتمندی خواهید بود. از محیط پیرامون خود استفاده کنید و مهارت هایتان را بهبود ببخشید تا لشکر هیولاهای موجود در دانجئون ها را شکست دهید. آیتم های قدرتمند را بیابید، با موجودات عجیب رو به رو شوید، و با کلاس های منحصر به فرد و متفاوت بازی کنید تا از اسرار دانجئون عنصری پرده بردارید. دوستانتان را به چالش بکشید، یا با آن ها همراه شوید و گیم پلی ای چند نفره و جذاب را تجربه کنید.

هر ماجراجویی شما به نوبه خود منحصر به فرد خواهد بود. چرا که دانجئون ها به شکل تصادفی تولید می شوند. می توانید در نقش جادوگر، شکارچی یا رونین بازی کنید. 3 عنصر را ترکیب کنید و در قالب 6 اسپل قدرتمند بر سر دشمنانتان نازل کنید. اسپل های جدیدی بیاموزید، و با کنترل های روان بازی، کاراکترتان را کنترل کنید. از محیط اطراف به نفع خود استفاده کنید. گذرگاه های پنهان را بیابید. Elemental Dungeon بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های بازی Elemental Dungeon


- گرافیک پیکسلی خیره کننده

- تولید شدن تصادفی دانجئون ها

- رقابت با دوستان در حالت چند نفره

- استفاده از استراتژی های متنوع

- 3 عنصر اصلی برای اسپل ها

- یاد گرفتن قدرت های جادویی جدید

- 3 کلاس مختلف برای نقش آفرینی

- ترکیبی از نقش آفرینی، اکشن، و ماجراجویی

- کنترل آسان کاراکتر با جوی استیک مجازی

تصاویری از محیط بازی Elemental Dungeon :


دانلود Elemental Dungeon برای اندروید  دانلود Elemental Dungeon برای اندروید  دانلود Elemental Dungeon برای اندروید  دانلود Elemental Dungeon برای اندروید  دانلود Elemental Dungeon برای اندروید


آموزش نصب دیتا Elemental Dungeon :

1 - ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و روی گوشی نصب کنید.
2- فایل دیتا را دانلود کرده و از حالت فشرده خارج کنید !
3 - پوشه com.tbysdl.elemental را در مسیر Android/Obb کپی کنید.



لیست دانلود
پسورد فایل :
کپی