آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » بازی اندروید » دانلود بازی 5.38 Mr Bullet - Spy Puzzles نصب بازی آقای گلوله برای اندروید

دانلود Mr Bullet برای اندروید

Mr Bullet آیا آماده برای تبدیل شدن به یک قهرمان، جاسوس و یک افسانه هستید؟ پازل های چالش آور را حل کنید، با دقت بالا دشمنانتان را هدف بگیرید. تجربه ای متفاوت در شلیک کردن بدست خواهید آورد. از مغزتان برای حل کردن پازل های منحصر به فرد این بازی استفاده کنید. نیاز به نشانه گیری دقیقی بر روی زامبی ها، نینجاها، و دیگر دشمنان خواهید داشت. به سرزمین های جدید سفر کنید، گروگان ها را نجات دهید و از اسلحه های منحصر به فردی مثل لانچر های نارنجک ها استفاده کنید تا دشمنانتان را شکست دهید. ماجراجویی خود را حالا آغاز کنید. آیا می توانید با یک شلیک، پازل ها را حل کنید؟ تمام دشمنان را نابود کنید تا جهان را نجات دهید.

آقای گلوله در ماموریتی پنهان فعالیت می کند. از دقت بالای او برای شکست دادن افراد شرور استفاده کنید. ماموریت های حماسی را آزاد کنید. تا چه اندازه باهوش هستید؟ آیا می توانید تمام پازل های بازی را حل کنید؟ از گلوله هایتان برای انداختن اشیاء یا منفجر کردن آن ها استفاده کنید. زنجیره ای از واکنش ها ایجاد کنید و از هیچ فعالیتی دست بر ندارید تا این که به هدفتان برسید. چالش های جدیدی انتظار شما را می کشد، گروگان ها را نجات دهید، به سمت افراد دیگر نارنجک پرتاب کنید و به ماموریت های مخفی بروید. اهمیتی ندارد که تحت چه شرایطی هستید، فقط این را به خاطر داشته باشید که هر شلیک شما دارای اهمیت است. Mr Bullet بر روی اندروید 4.1 به بالا قبال اجراست.


دانلود Mr Bullet - Spy Puzzles

✅ نام نرم افزارMr Bullet - Spy Puzzles❤️ تعداد دانلود776
⭐نسخه نرم افزار5.38🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 4.4 به بالا🔆 حجم فایل42 مگابایت

ویژگی های بازی Mr Bullet


- دارای بیش از 50 میلیون بازیکن

- جاسوس در مقابل جاسوس

- اهمیت دقت در شلیک گلوله ها

- پازل هایی جذاب و چالش آور

- فیزیک واقع گرایانه و مهیج

- اضافه شدن پازل های جدید

- آزاد کردن ماموریت های حماسی

- گرافیک دو بعدی دوست داشتنی

- کسب امتیاز 4.1 از 5 در گوگل پلی

تصاویری از محیط بازی Mr Bullet :


دانلود Mr Bullet برای اندروید  دانلود Mr Bullet برای اندروید  دانلود Mr Bullet برای اندروید  دانلود Mr Bullet برای اندروید


پسورد فایل :
کپی